فراخوان مسابقه طراحی معماری موزه ملی فنلاند


مسابقه طراحی معماری موزه ملی جدید فنلاند یک رقابت دو مرحله ای است که توسط آژانس میراث و املاک سازماندهی این کشور برگزار می شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از آرل، این فضای ضمیمه ای جدید می بایست با هدف تسهیل و گسترش و نیازهای فنی فضای نمایشگاهی ارائه گردد. علاوه بر نمایشگاه، فضاهای چندمنظوره می بایست به راحتی قابل انطباق باشند و برای طیف گسترده ای از رویدادهای فرهنگی، تاریخی، هنری، کنفرانس ها و ... مورد استفاده قرار بگیرند.

برای آگاهی از اطلاعات پروژه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

زبان رسمی رقابت فنلاندی است. اما می توانید برنامه رقابت و اطلاعات لازم را به زبان انگلیسی دانلود نمایید. همچنین می توانید متریال های پس زمینه را پس از ثبت نام در بانک اطلاعاتی Buildercom دانلود نمایید.

حداکثر بودجه ای که برای طراحی و خرید وسایل جدید موزه در نظر گرفته شده، 220 هزار یورو می باشد. این جایزه در اختیار هیئت ژوری قرار داشته و آنها با توجه به کیفیت، خلاقیت و برآورد اجرایی طرح منتخب، مبلغی از پول فوق را به عنوان جایزه به فرد یا گروه برتر اهدا می کنند. بنابراین میزان جایزه فرد یا افراد برنده، بستگی به کیفیت طرح ارسالی خواهد داشت، و اینکه هزینه طرح ارسالی چقدر خواهد بود.

ثبت نام در این مسابقه رایگان است.

آخرین مهلت ارسال آثار: 4 آپریل 2019 (15 فروردین 1398)

لینک دانلود PDF اطلاعات مسابقه

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi