فراخوان جوایز LIV Hospitality Design

رقابت LIV Hospitality Design Awards 2023 از جامعه طراحی و معماری جهانی دعوت می کند تا درخشش و خلاقیت خود را در زمینه طراحی مهمان نوازی به نمایش بگذارند.

به گزارش گالری آنلاین، در این رقابت هیئتی متشکل از 41 معمار، طراح و توسعه‌دهنده باتجربه در زمینه مهمان‌نوازی، آثار ارسالی را از طریق یک فرآیند رای‌گیری چند مرحله‌ای برای انتخاب برندگان در هر دسته ارزیابی میکنند.

استعداد و طرح های نوآورانه خود را در مقوله های زندگی و غذا خوردن به نمایش بگذارید و فرصتی برای کسب شهرت و اعتبار در صنعت داشته باشید.

در چهارمین دوره آتی جوایز طراحی مهمان‌نوازی LIV، هیئت داوران بزرگ متشکل از معماران، طراحان و توسعه‌دهندگان مجرب در زمینه مهمان‌نوازی، ارسال‌ها را ارزیابی کرده و برندگان را در هر دسته انتخاب می‌کنند. اعضای هیئت داوران عبارتند از Kavitha Iyer، رئیس طراحی، Americas در گروه هتل اینترکانتیننتال. لوئیس گالوفر، مدیر طراحی و توسعه F&B CALA در Marriott International. مونیکا موزر، مدیر عملیاتی کمپبل هاوس؛ مائو هوآ، بنیانگذار EK Design و گالری PP Design و مدیر طراحی استودیوی معماری داخلی YuQiang & Partners از چین؛ نجی سوریانی، معاون پروژه های شرکت در هتل های روتانا؛ مارک لدسما، مدیر F&B طراحی و توسعه MEA در Marriott International. و بیشتر.

LIV Hospitality Design Awards یک برنامه پیشگامانه است که در صنعت طراحی برجسته است. با 41 دسته در بخش Living و 25 دسته در بخش Eating، این یک برنامه جامع است که به کسانی اختصاص داده شده است که کارشان خلاقیت، نوآوری و افزایش تجربه مهمان را با هم ترکیب میکند.

هزینه ها

ورودی حرفه ای: CHF 230 شامل. مالیات بر ارزش افزوده (تقریباً: 250 دلار آمریکا)

ورودی دانشجو: 70 فرانک فرانک مالیات بر ارزش افزوده (تقریباً: 76 دلار آمریکا)


مهلت ثبت نام: 31 ژانویه 2024 (11 بهمن 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi