دریا، آرامش و تجمل

آپارتمان های ساحلی استودیو GRAVITY در غنا

استودیو Gravity، با راه‌اندازی اولین مجتمع آپارتمانی ساحلی این کشور، با یک استخر خصوصی و مناظر شگفت‌انگیز اقیانوس، در غنا می‌درخشد.

به گزارش گالری آنلاین، این اقامتگاه‌های ساحلی منحصربه‌فرد، که توسط استودیو Gravity طراحی شده‌اند، ترکیبی زیبا از فضای وسیع و زیبایی‌شناسی مدرن را ارائه می‌دهند که کاملاً با چشم‌اندازهای زیبا از دریا قاب شده‌اند. هر واحد به طوری حرفه ای طراحی شده است تا از نور طبیعی فراوان و نسیم نیروبخش دریا استفاده کند و فضایی پر از آرامش را ایجاد کند.

آپارتمان ها مظهر لوکس بودن هستند و با تزئینات و وسایل گران قیمت آراسته شده اند. اینها شامل میزهای مرمری زیبا، وسایل فولادی ضد زنگ درجه یک و کفپوش چوبی غنی است که همگی برای ایجاد یک فضای زندگی مدرن و در عین حال راحت ترکیب می شوند. استخر خصوصی و منطقه سرگرمی در فضای باز به عنوان مکانی عالی برای استراحت و اجتماعات است.

یکی از ویژگی های برجسته این اقامتگاه ها این است که صاحبان خانه می توانند از مناظر خیره کننده اقیانوس از بالکن خصوصی خود لذت ببرند. علاوه بر این، ساکنان می توانند در امتداد ساحل بکر قدم بزنند.

این پروژه توسط Gravity Studio و IROFO Development استاندارد جدیدی را برای زندگی ساحلی در غنا ایجاد می کند و ترکیبی بی نظیر از تجمل، راحتی و زیبایی طبیعی را ارائه می دهد.

logo-samandehi