طراحی بلندترین ساختمان منهتن

تیمی از معماران و سرمایه‌گذاران سیاه‌ پوست قصد دارند با ساخت اولین آسمان‌ خراش منهتن و مرتفع ترین ساختمان در نیمکره غربی توسط آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار تاریخ ساز شوند.

به گزارش گالری آنلاین، مشخصه این برج 1663 فوتی (در حدود 507 متر) که توسط Adjaye David طراحی شده است، زنجیره ای از قطعات پلکانی است. در صورت تایید این پروژه، آسمان خراش جدید در "سایت K"، که به فاصله یک تقاطع از high line ،hudson yards و خط شماره 7 متروی نیویورک قرار دارد، ساخته خواهد شد.

تیم تشکیل دهنده این پروژه علاو ه بر adjaye شامل شرکت real estate، شرکت peebles. شرکت ساختمانی construction، گروه mckissack و شرکت exact capital است. steven charles witkoff، سرمایه گذار real estate و بنیانگذار گروه witkoff، نیز یکی از اعضای این تیم خواهد بود.

don peebles، مدیرعامل شرکت peebles، می گوید: پروژه پیشنهادی نماد عدالت واقعی در توسعه است. "نمادی برای تمام کسانی که از نیویورک دیدن می کنند که با حضور فیزیکی خود به جدی بودن نیویورک در مورد شمول اقتصادی قوت می بخشد."

این پروژه شامل برجی به ارتفاع 1663 فوت (در حدود 507 متر)، دو هتل، سکوی تماشا، پیست اسکیت و فضاهای اداری تجاری و دفتر مرکزی انجمن NAACP (انجمن ملی پیشرفت رنگین‌پوستان) خواهد بود.

بنا به گفته peter ward، رئیس پیشین اصناف هتل‌ها و متل‌های نیویورک، این پروژه نه تنها یک رونق اقتصادی برای نیروی کار شهر، که برای صنعت گردشگری نیز بشمار خواهد رفت.

logo-samandehi