جنگل کودکان به مثابه ابزار آموزشی

برای هجدهمین نمایشگاه بین المللی معماری - La Biennale di Venezia، غرفه لیتوانی نمایشگاهی با عنوان "غرفه جنگلی کودکان" به سرپرستی Jurga Daubaraitė، Egija Inzule و Jonas Žukauskas ارائه خواهد کرد.

به گزارش گالری آنلاین، هدف این چیدمان تبدیل شدن جنگل به یک منظر بازی است و دیدگاه‌های منحصربه‌فردی را که کودکان از طریق آن مشاهده می‌کنند و با محیط خود ارتباط برقرار می‌کنند، به رسمیت می‌شناسند. این پروژه تلاش می‌کند تا اکوسیستم جنگل را توضیح دهد و آثار و یافته‌هایی را که به موازات فعالیت‌های خارج از خانه با کودکان در جنگل‌های لیتوانی و فنلاند انجام می‌شود، گرد هم آورد. مربیان محیط زیست، فعالان، معماران و جنگل بانان در مورد ایده جنگل ها به عنوان فضاهای مورد مذاکره که در آن همه بازیگران نقش مهمی ایفا می کنند، بحث خواهند کرد. پاویون از 20 می تا 26 نوامبر 2023 باز خواهد بود.

یک چیدمان تعاملی فضای غرفه را که در مقابل ورودی Arsenale قرار دارد، فعال می کند. این چیدمان که به عنوان یک شی معماری و یک ساختار مفهومی در نظر گرفته شده است، تشویق اشکال مختلف بحث، ارتباط و بازی است. مصالح ساختمانی اصلی، الواری خواهد بود که طی چندین سال در بایگانی در مستعمره هنری نیدا آکادمی هنر ویلنیوس به عنوان بخشی از پروژه معماری جنگل نرینگا جمع آوری شده است.

logo-samandehi