طراحی فروشگاه مد زمستانی

این فروشگاه های خیره کننده توسط، Jenifer Haider Chowdhury طراحی شده اند.

به گزارش گالری آنلاین، اولین چیزی که هنگام فکر کردن به فصل زمستان یا هوای یخبندان به ذهن ما می رسد یک لباس گرم مانند یک ژاکت خزدار، یک ژاکت پشمی، یک پتو یا یک شنل ضخیم است که به ما احساس گرما و راحتی می دهد. بنابراین اگر در فروشگاهی این لباس‌های زمستانی فروخته می‌شود، این فروشگاه باید فضایی گرم را همراه با معماری زیبای خود به نمایش بگذارد تا به گرمی از مشتریان استقبال کند. برای اینکه این فروشگاه مد زمستانی قابل دید باشد، نیازی به تنظیم بیلبورد یا عکس مدل نیست.

به گفته این معمار: ایده من این بود که فروشگاه می تواند ویژگی های جالبی در نمای بیرونی خود داشته باشد مانند توپ های بزرگ خزدار یا پتو پیچیده شده یا پشم بافته شده و غیره. من از طبیعت الهام گرفتم مانند الگوی پوست پشمالو، الگوی پوست پروانه، الگوی پفکی قاصدک و الگوی پرهای قو سیاه، که از آن‌ها برای تولید ایده‌ها استفاده کردم. من سعی کردم یک معماری زمستانی ایجاد کنم که ساخت آن آسان و تماشای آن جذاب باشد.

من ترکیب سیاه و سفید را انتخاب می‌کنم زیرا این رنگ‌ها جلوه‌ای جسورانه دارند، و با تابش نور گرم تمام محیط فوق‌العاده دنج می‌شود.


«فروشگاه مد زمستانی Jenifer Haider Chowdhury » مقام اول را در مسابقه معماری هوش مصنوعی Arch Hive و Archi Hack در سال 2022 به دست آورد.

جهت کسب اطلاعات بیستر به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://arch-hive.com/competitions/results/ai-arch-2022


logo-samandehi