آجرهای قرمز SUKCHULMOK یک کافه نانوایی مدرن را شکل می دهند

کافه نانوایی «parconido» در شمال Gyeonggi-do، کره جنوبی، توسط sukchulmok با استفاده از مواد ظریف معاصر و شکل دادن به فرم‌های گرد ساخته شده است.

به گزارش گالری آنلاین، کافه فضایی ثابت را ارائه می دهد که در آن فرم ها، مبلمان و نورپردازی برای ایجاد فضایی یکپارچه طراحی شده است. این پروژه از عناصر معماری «اروپایی» با استفاده از آجر قرمز در ترکیب با فولاد ضد زنگ استفاده می‌کند.

این سازه به صورت لایه‌هایی «یکی یکی به هم چسبیده» با ستون‌هایی که در همه جا موج می‌زنند و دیوارهای گردی که دور طرح می‌پیچد، توسعه می‌یابد. اگرچه دیوارها و ستون ها اشکال مختلفی را تشکیل می دهند، اما همگی شعاع 600 میلی متری دارند. با پیروی از این قانون طراحی که به عنوان یک نقطه مرجع در سراسر ساخت و ساز عمل می کند، پروژه حس وحدت ایجاد می کند و در عین حال از یکنواختی اجتناب می کند. کافه معاصر از آجرهای سفالی بدون سوراخ ساخته شده است که پوسته ای را روی قاب آهنی تشکیل می دهد تا بار را کاهش دهد.

لبه های صاف و شکل های گرد حس انبساط ایجاد می کنند. مبلمان، که در دایره های کامل تولید می شوند، به شکل مناسبی در فضا در اشکال مختلف مانند ریخته گری بتن، بافت های چوبی ترکیبی و لوله های دایره ای روی هم قرار می گیرند. سنگ آهک تراورتن که معمولاً برای فواره های میدان های اروپا مناسب است، برای پوشش کف، دیوارها و سقف اتاق ها طراحی شده است. زوایای فضای داخلی به شکل‌های گرد ساخته می‌شوند که مرزهای هر منطقه را محو می‌کند و توهم انبساط و بی‌وزنی را ایجاد می‌کند.

ترکیبی از سه ماده اصلی، آجر قرمز، تراورتن و چوب، فضای داخلی را با رنگ های گرم تزئین می کند. تمام یراق آلات و وسایل به صورت سفارشی ساخته شده و متناسب با طراحی گرد منحصربفرد کافه تولید شده اند

logo-samandehi