فراخوان نمایشگاه گروهی پاریس

گروه هنری نیدراآرت در ادامه سلسله نمایشگاههای بین المللی خود برای سومین بار اقدام به برگزاری نمایشگاه گروهی پاریس می نماید که در تاریخ ۳ خرداد ماه ۱۳۹۷ بمدت یک هفته در گالری لیندا فارل شهر پاریس فرانسه برگزار خواهد شد.

رویکرد این نمایشگاه کشف و معرفی استعدادهای نوظهوراز تمام رشته های هنرهای تجسمی وکمک به برقراری ارتباط هنرمندان ایرانی با مخاطبان خارج از ایران است.

* آخرین مهلت ارسال جهت بررسی آثار ۲۵ فروردین ماه ۱۳۹۷ می باشد .

ارسال آثار جهت بررسی رایگان میباشد.

* پذیرش آثار بدون محدودیت سنی ,از تمامی تکنیک ها و استایل ها, در ابعاد اعلام شده بلامانع است. در ارتباط با اثار راه یافته به نمایشگاه , تصاویر با فرمت jpg,با کیفیت مناسب و هم چنین اطلاعات شناسنامه اثر شامل عنوان ,اندازه و سال خلق اثر می بایست به نماینده و یا مسئولین برگزاری نمایشگاه فرستاده شود.

* بعد از اتمام مدت نمایشگاه برای هنرمندان گواهی شرکت در نمایشگاه و کاتالوگ نمایشگاه اهدا خواهد شد.

* آثار هنرمندان راه یافته به نمایشگاه به مدت یک سال در وب سایت اینترنتی نیدراآرت جهت فروش آنلاین قرار داده خواهد شد.

* موضوع نمایشگاه آزاد و بدون مغایرت با ارزشهای اخلاقی, دینی و سیاسی می باشد ,آثار دارای بیان و اصول بنیادی هنر در تمامی رشته های تجسمی شامل نقاشی، نقاشیخط، چاپ و چاپ دستی ، عکاسی، هنر دیجیتال، تصویرسازی و گرافیک پذیرفته خواهد شد.

* نحوه شرکت بدین ترتیب می باشد که هنرمند ابتدا نمونه آثار ، اطلاعات تماس و همینطور رزومه خود را به آدرس ایمیل نیدرا آرت (nidra.art@gmail.com) ارسال می کند . پس از بررسی آثار توسط کارشناسان نیدرا آرت و گالری, در صورت تایید، برای هنرمندان راه یافته به نمایشگاه از طریق ایمیل اطلاع داده خواهد شد .

* ابعاد اثار پارچه ای که قابلیت رول شدن دارند، می بایست به اندازه ۷۰*۵۰ سانتی متر باشد و حداکثر ابعاد آثار مقوایی و غیر قابل رول ۴۰*۳۰ سـانتی متر می باشد.

در شهر محل برگزاری نمایشگاه ، آثار پارچه ای شاسی و اثار مقوایی قاب خواهند شد.

هزینه ورودی هر اثر جهت شركت در نمایشگاه بعلاوه هزینه پست رفت و برگشت، هزینه قاب و شاسی، تبلیغات، پوستر و کاتالوگ جمعا ۲۵۰ یورو میباشد.، که معادل ریالی این مبلغ به شماره حساب بانکی در ایران واریز میشود.

* راه های ارتباطی با مسئولین نیدرا آرت از طریق تلگرام، واتساپ و یا تماس تلفنی:

شماره های تماس تلفنی:

خانم سلطانی: ۰۰۹۰۵۳۹۲۳۵۱۲۳۳

آقای محمدزاده: ۰۰۹۰۵۳۵۰۱۷۹۰۵۸

شماره های تلگرام:

خانم سلطانی: ۰۰۹۰۵۳۹۲۳۵۱۲۳۳

آقای محمدزاده: ۰۰۹۸۹۱۲۳۲۶۱۲۴۶

* قیمت پایه آثار توسط هنرمند اعلام می شود اما قیمت نهایی را گالری با توجه به شرایط تعیین میکند.

در صورت فروش٬ ۲۰٪ از مبلغ فروش بعنوان سهم گالری کسر و باقی مانده مبلغ حداکثر دو هفته بعد از اتمام نمایشگاه بحساب بانکی هنرمند واریز میگردد.

* • وب سایت نیدرا آرت: www.nidraart.com

* • آدرس ایمیل: nidra.art@gmail.com

* • کانال تلگرام نیدرا آرت: https://t.me/Nidra_art

* • اینستاگرام نیدرا آرت: https://www.instagram.com/nidra_art

logo-samandehi