فراخوان بین المللی طراحی A’ Design


فراخوان طراحی A’ Design برای تاکید بر طراحی های برتر در سطح جهانی که در بردارنده ی ایده هایی خلاقانه هستند شکل گرفته است.

به گزارش گالری آنلاین، تمامی آثار شرکت کننده در مسابقه به دقت بررسی و توسط هیئت داورانی متشکل از اعضای اکادمی، اعضای ثابت انتشارات و افراد حرفه ای در زمینه ی طراحی انتخاب می شوند.

این مسابقه برای برگزیدگان وعده ی شهرت، محبوبیت و کسب جایگاهی بین المللی را می دهد. جوایز در تعدادی انبوه اعطا می شوند که شامل موارد ذیل هستند؛ گواهی طراحی سطح بالای بین المللی با قاب فلزی، دعوت نامه ی شب جشن در ایتالیا، نمایش آنلاین و آفلاین مراسم، نمایش پوسترهای سایز A2 ، چاپ بهترین پروژه ها در کتاب سال، مدال سه بعدی ویژه ی مسابقه در جعبه ی مشکی لوکس، ترجمه به 20 زبان دنیا، مصاحبه ی ویژه با تک تک برگزیدگان، انتشار کار،گواهی حضور با لوگوی طراح برتر A’ Design ، دسترسی آسان فرد برگزیده به بازار کار و نیز خدمات PR که تمامی این مسائل توسط رسانه ها پوشش داده میشوند .

پرداخت هزینه دو مرحله دارد :

اول اینکه اثر خود را به صورت رایگان ارسال میکنید و امتیاز آن در میان سایر آثار مجدد برای شما ارسال میشود.

در این مرحله بر اساس امتیاز خود تصمیم نهایی را برای ثبت نام میگیرید، که در این مرحله بر اساس شاخه ای که طراحی داشته اید و نیز نوع کار هزینه معین می شود و پرداخت انجام می گیرد .

مهلت ثبت نام: 28 فوریه 2018 (9 اسفند 96)

نتایج نهایی هم در 15 اوریل امسال اعلام می شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi