فراخوان رقابت طراحی پوستر Posterheroes

متفکر و یا ذهن مشغول؟ موضوع رقابت طراحی پوستر است که برای منتخبین رویداد دو هزار و پانصد یورو جایزه در نظر گرفته است.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از سایت رقابت، ما در عصری از اطلاعات زندگی می کنیم که در آن افراد باید به طور مداوم مهارت های جدیدی کسب کنند. یادگیری از سرعت پیشرفت فن آوری پیروی می کند و کسانی را که نمی توانند ادامه دهند را پشت سر می گذارد. همچنین هدف آموزش افراد می بایست همکاری، احترام و همبستگی باشد.

برگزار کنندگان پیشنهاد می‌کنند شرکت کنندگلن آثاری را خلق کنند که در مورد محدودیت‌های مدل‌های یادگیری فعلی تأمل کنند و مدل‌های آینده را تصور کنند.

جایزه: 2500 یورو

رقابت Posterheroes یک مسابقه بین‌المللی در زمینه ارتباطات اجتماعی است که پوسترهایی با ابعاد 70×100 سانتی‌متر در مورد مسائل اجتماعی و زیست‌محیطی منتشر می‌کند. هر سال، Posterheroes از دانش‌آموزان، طراحان حرفه‌ای و همه کسانی که به طراحی گرافیک علاقه دارند دعوت می‌کند تا پوستری درباره موضوعات مورد علاقه اجتماعی ایجاد کنند. همه آثار توسط یک هیئت انتخاب متشکل از مرتبط ترین طراحی گرافیکی و ارتباطات بصری داوری می شوند.

موضوع امسال: متفکر و یا ذهن مشغول؟

فایل ها باید با شرایط زیر مطابقت داشته باشند:

فرمت عمودی 70×100 سانتی متر.

حجم 10 مگابایت. حداکثر وضوح 150 dpi توصیه می شود. با برندگان مسابقه

سپس برای ارسال آثار هنری با وضوح بالا، با الزامات خاص برای چاپ، تماس گرفته خواهد شد

فرمت های پذیرفته شده: JPG، JPEG، PDF، PNG

مشخصات رنگ: CMYK

تکنیک: آزاد

ارسالی ها نباید نماد یا امضایی را نشان دهند

متن اضافه شده به اثر باید به زبان انگلیسی باشد. هیچ زبان دیگری پذیرفته نخواهد شد.

شرکت در این رویداد رایگان است.


مهلت ثبت نام: 20 سپتامبر 2022 (29 شهریور 1401)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi