فراخوان شرکت در دورۀ رزیدنسی مرکز فری‌هُلد تائوز نیومکزیکو



مرکز Freehold Taos یک مرکز فرهنگی بین المللی در نیومکزیکو با هدف ایجاد یک فضای کاری بی نظیر (یک سوئیت شامل یک اتاق خواب، یک دفتر کار، حمام و یک آشپزخانه)، آرام و بدون دغدغه برای نویسندگان، هنرمندان و کیوریتوها برای انجام کارهایشان است. شروع دورۀ رزیدنسی این مرکز از روز 01/01/2018 (11/10/96) و پایان آن 31/12/2018 (10/10/97) خواهد بود. سایت ثبت‌نام و درخواست برای این دوره تا پیش از شروع دوره باز است.
به گزارش گالری آنلاین، مدت اقامت برای نویسندگان، کیوریتورها، هنرمندان و دانشگاهیان در این مرکز حداقل یک هفته و حداکثر یک ماه و همچنین، این مرکز علاقه مند به پذیرش نویسندگان در تمام ژانرها، کیوریتورها و دانشگاهیان در همۀ زمینه‌ها و هنرمندانی که در قالب کارهای کوچک وحاوی متن کار می‌کنند و یا نقاشان می‌باشد.
اطلاعات محل اقامت:
Freehold Taos Residency Centre در روستای Ute Mountain واقع در بخش Taos، نیومکزیکو واقع شده است. ساکنان منتخب در آپارتمانی ، که به تازگی بازسازی شده است و شامل یک دفتر کار، یک اتاق خواب، یک آشپزخانه و حمام است، اقامت می‌کنند. این محل، به مساحت 5 هکتار مشرف به Ute Mountain ، می‌تواند پناهگاه شما برای فرار از تنش‌های روزمره باشد. رزیدنت‌ها می‌توانند در طول اقامت خود در بنای یادبود ریو گراند دل نایت خلاقانه‌تر عمل کرده و روی کارشان تمرکز داشته باشند.
شرح استودیو / فضای کاری:
فضای کاری یک سوئیت است. یک اتاق آن دارای میز کار، چاپگر، اینترنت و کتابخانه؛ و اتاق دوم شامل جایی برای مطالعه، تخت خواب، آشپزخانه و حمام کامل است.
هزینه ها:
داوزلبین باید هفته‌ای 500 دلار برای زندگی و کار در آن بخش بپردازند. هزینۀ پارکینگ رایگان و دسترسی به ماشین لباسشویی و خشک کن وجود دارد. تهیۀ غذا و سایر اقلام ضروری و وسایل بر عهدۀ هنرمند است.

هنرمند آزاد است که بدون هیچ گونه دخالتی بر روی پروژۀ خود کار کند؛ و نیازی به برگزاری کارگاه، نمایشگاه یا گفتگوهای عمومی نیست.

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام و پذیرش درخواست‌های رزیدنسی از سوی نویسندگان، هنرمندان ودانشگاهیان برای سال 2018:
لطفا مواد زیر را به عنوان پیوست به آدرس anovakov@freeholdtaos.org ایمیل کنید
- نام و نام خانوادگی، آدرس، تلفن و ایمیل.
- بیوگرافی کوتاه (یک پاراگراف) دربارۀ خود و آدرس وب سایتتان.
- ذکر کنید که تاریخ‌های اقامت مورد نظر شما کدام‌ها هستند.
- توضیحاتی در مورد برنامه‌ای که برای اقامت خود در نظر دارید و یک‌صفحه‌ توضیحات دربارۀ پروژۀ‌تان.
- واریز مبلغ درخواستی به میزان 35 $ از طریق PayPal .

همچنین، علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به سایت مرکز برگزار کننده مراجعه نمایند.

logo-samandehi