شرکت در بخش عملی اولین همایش بین المللی مبانی نظری هنرهای تجسمی ایران با رویکرد محیط زیست بهمن 96


به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی همایش، همایش بین المللی مبانی نظری هنرهای تجسمی ایران با رویکرد محیط زیست، درصدد است تا گسترش و توسعه فضای تعامل میان مباحث نظری و اجرای آثار هنریِ هنرمندان ایرانی را در این حوزه فراهم سازد. بی تردید زمینه انجام تحقیقات و پژوهش های علمی و کاربردی در این موضوع که بحثی میان رشته ای است با ارائه موضوعات جدید و استانداردهای نوین بازتاب نتایج تحقیقات، پژوهش­ها، تجربه­ ها و نوآوری­ های آکادمیک، به توسعه فرهنگ و دانش فنی می افزاید و اذهان را به حفظ، حراست و ترمیم تخریبهای محیط زیستی آگاه می سازد.

این همایش در نظر دارد تا به ارتقاء مباحثِ ضروریِ حفظِ محیط زیست و نیل به توسعه پایداراز طریق هنر بپردازد. در این راستا، هنر علاوه بر نقش زیباشناسانه و فرهنگ ساز خود، قادر خواهد بود تا به عنوان رسانه و ابزار آگاهی بخشی در جهت صیانت از منابع طبیعی و حفظ حرمتهای آن عمل کند. توجه به محیط زیست و انرژی پاک، محیط زیست و تنوع زیستی، تغییرات آب و هوائی و اقلیمی، مهندسی طراحی و آموزش در محیط زیست به محورهای ذیل بپردازد.

این همایش با همکاری و مشارکت گسترده دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و سازمانهای مرتبط برای برقراری ارتباطات علمی و تبادل افکار میان هنر و محیط زیست از منظر آگاه سازی حفظ حراست و توسعه در تاریخ ۳و۲ اسفند ۱۳۹۶ برگزار می گردد.

دبیرخانه همایش به اطلاع می رساند:

متقاضیان محترم که تمایل به شرکت در بخش عملی با موضوع (محیط زیست ) دارند، می توانند تصاویر و معرفی اثر خود را با دبیر اجرایی بخش عملی (آقای فریدون مردانی) با شماره 09125348834 ارسال نمایند.

مهلت ارسال آثار تا تاریخ 25 بهمن ماه می باشد.

جهت کسب ازلاعات بیشتر به سایت تخصصی همایش مراجعه نمایید.

logo-samandehi