بررسی انسان شناسی و هنر

در موزه هنرهای معاصر تهران


پنجمین جلسه از سلسله نشست های نمایش " آثار و زندگی علی اکبر صادقی" ،با سخنرانی ناصر فکوهی با عنوان انسان شناسی و هنر و با حضورعلی اکبر صادقی و هنرمندان ، در سالن اجتماعات موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛ در پنجمین جلسه از سلسله نشست های نمایش" آثار و زندگی علی اکبر صادقی"،ناصر فکوهی با عنوان " انسان شناسی و هنر"،با حضور علی اکبر صادقی ،عباس مشهدی زاده و هنرمندان در سالن اجتماعات موزه هنرهای معاصر تهران سخنرانی کرد.
در این نشست ناصر فکوهی با اشاره به آثار علی اکبر صادقی گفت: در آثار صادقی جنبه اسطوره ایی آثار بسیار اهمیت دارد و باید به آن پرداخت و این آثار گویای یک توانایی های یک هنر هزاران ساله است که در قالب های گرافیک و ریتمیک ، خودش را به عنوان ستون فقرات ارزش های نیاکانی و ضرب آهنگ های اسطوره ای منتقل می کند.
قضاوت بیرونی باعث شده تا آن چیزی را که از هنرمندان انتظار می رفت،انجام شود ،جسارت ، توانایی و انسجام درونی در کارهای صادقی وجود دارد و این باعث پایداری آثار می شود و به ما این امکان را می دهد که بعد از سی ، چهل و پنجاه سال و یا در آینده نیز بتوانیم در باره این آثار صحبت کنیم .
نمایش آثار علی اکبر صادق تا 25 فروردین ماه 97 در موزه هنرهای معاصر تهران برقرار است.

logo-samandehi