بررسی نشانه شناسی در نقاشی های علی اکبر صادقی


نشست نشانه شناسی در نقاشی های علی اکبر صادقی در موزه هنرهای معاصر برگزار می شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از مهر، نشست بررسی نشانه شناسی در نقاشی های علی اکبر صادقی روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ با حضور هنرمندان و صاحب نظران در سالن اجتماعات موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

در ششمین جلسه از سلسله نشست های نمایش آثار و زندگی علی اکبر صادقی، روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸، بررسی نشانه شناسی در نقاشی علی اکبر صادقی با حضور و سخنرانی بهمن نامور مطلق، حمیدرضا شعیری، علی عباسی، امیرعلی نجومیان، احمد پاکتچی و مرتضی بابک معین در سالن اجتماعات موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

در این نمایشگاه بیش از ۲۰۰ اثر از آثار علی اکبر صادقی در رشته های نقاشی، طراحی، مجسمه، تصویرسازی و انیمیشن به نمایش در آمده است. همچنین در این نمایشگاه چیدمانی از پرچم ها وجود دارد که علی اکبر صادقی اشعار خود را روی آن نوشته است.

این نمایشگاه تا ۲۵ فروردین ماه ۹۷ برقرار است، علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند روزهای یکشنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ عصر، جمعه ها ۳ تا ۷ عصر به جز شنبه ها و تعطیلات رسمی به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه کنند.

logo-samandehi