گام هشتم از درسگفتارهای نظریه و نقد هنر:

«هنرمدرن ومدرنیسم؛ بازخوانی نظریه هنر والتر بنیامین»


هشتمین درسگفتار از «سلسله درسگفتارهای تخصصی نظریه و نقد هنر» با عنوان «هنر مدرن و مدرنیسم؛ بازخوانی نظریه هنر والتر بنیامین» با سخنرانی «دكتر نیّر طهوری» در فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، دراین درسگفتار كه به همت گروه نظریه و نقد هنر پژوهشكده هنر و با همكاری معاونت فرهنگی وهنری فرهنگستان هنر برگزار می‌شود «دكترنیّر طهوری»، استاد‌یار دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با موضوع «هنر مدرن و مدرنیسم؛ بازخوانی نظریه هنر والتر بنیامین» سخنرانی می‌كند.

هدف از برگزاری این درسگفتارها بررسی گام به گام مسائل مهم حوزه نظریه، فرانقد و نقد هنر، تبیین پارادایم‌ها و رویكردهای نظریه و نقد در هنر، و بازاندیشی مفاهیم و چالش‌­های معطوف به این حوزه از مطالعات نظری هنر است. در هر نشست پس از ارائه بحث، به تناسب موضوع، کتاب‌ها و مقالات مهم مرتبط با مباحث از سوی سخنرانان معرفی خواهد شد.

مخاطبان این درسگفتارها پژوهشگران، مدرسان و دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی كلیه رشته‌ها و گرایش‌های هنر و حوزه‌های میا‌‌ن‌­رشته‌­ای مرتبط می‌باشد.

این درسگفتار روز دو‌شنبه 30 بهمن ماه ۹۶، ساعت ۱۵ تا ۱۷ درسالن همایش‌های فرهنگستان هنر، به نشانی خیابان ولی‌عصر، نرسیده به چهارراه طالقانی، شماره 1552 برگزار می‌شود.

حضوربرای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

logo-samandehi