برگزیدگان جشنواره ملی پوستر ناجیانمان معرفی شدند


ششم خرداد ماه طی مراسمی در خانه هنرمندان ایران، برگزیدگان جشنواره ملی پوستر ناجیانمان معرفی و از آنان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از دبیرخانه جشنواره ملی پوستر ناجیانمان، دکتر شیرزاد، رئیس پلیس بین الملل و رئیس جشنواره ملی پوستر ناجیانمان با بیان موضوع پاسداشت یاد و خاطره ی شهدای هر روزه ی نیروی انتظامی از جان بر کفان مرزبانی گرفته تا پلیس راهنمایی و رانندگی در مرکز شهرها و نقش این شهدا در امنیت مردم به عنوان هدف این رویداد، از یکایک هنرمندانی که مجموعا 1270 اثر برای این موضوع طراحی کرده و به دبیرخانه ارسال کردند تقدیر و تشکر کرد.

محمد اردلانی نیز به عنوان مدرس کارگاه ونماینده ی هیئت داوران به ارائه گزارشی از کارگاه پرداخت و افزود: قطعا انتقاداتی به عملکرد نیروهای انتظامی وارد است اما این انتقادات مانع از آن نشد که هنرمندان با آثارشان از جانفشانی سربازان پلیس قدردانی نکنند.

وی همچنین ابراز امیدواری كرد: جشنواره ملی پوستر ناجیانمان تداوم یافته و با گسترش انتشار آثار، دوستی ها نمایان تر شده و فاصله ها کاهش یابد.

در آخر ضمن قدردانی از دکتر رجبی معمار مدیر عامل خانه هنرمندان ایران، دکتر رضا طبیبی به عنوان مدیر جشنواره، استاد کورشپارسانژاد عضو هیئت داوران و برخی از همکاران دیگر رویداد، از برگزیدگان به ترتیب زیر تقدیر شد:

به رای هیئت داوران اساتید مجید عباسی، کورش پارسانژاد، سید حسن موسی زاده، محمد اردلانی و اصلان اصلانی از حسین اسفندی، علی مدیری، سمانه سادات رفائی و پویا سرابی تقدیر شد و رتبه اول، لوح و مدال افتخار و تندیس جشنواره ملی پوستر ناجیانمان و مبلغ 60 میلیون ریال به محمد جواد گودرزی اعطا شد. همچنین رتبه دوم، لوح و مدال افتخار و تندیس جشنواره ملی پوستر ناجیانمان و مبلغ 40 میلیون ریال به داریوش وارث تعلق گرفت. رتبه سوم، لوح و مدال افتخار و تندیس جشنواره ملی پوستر ناجیانمان و مبلغ 20 میلیون ریال به الهام زارعی شد.

همچنین به رای نیروی انتظامی، ضمن معرفی میلاد کرمی به عنوان شایسته تقدیر، جایزه ی ویژه ی ناجا، لوح و مدال افتخار، تندیس ومبلغ 10 میلیون ریال به خاطر مجموعه آثار به علی مدیری اعطا شد.

سخنرانی فرماندهان ناجا و مسئولین از دیگر بخش های این برنامه بود که با حضور جمع کثیری از مسئولین کشوری و لشگری، سرداران وفرماندهان ناجا و همچنین هنرمندان و خانواده هایشان ششم خرداد ماه در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران به کار خود پایان داد.

گفتنی است جشنواره ملی پوستر ناجیانمان به همت گروه هنری ایرسا و با حمایت سازمان نشر معارف و تجارب انتظامی و دفاع مقدس برگزار شد.

اثر محمد جواد گودرزی

اثر داریوش وارث

اثر الهام زارعی

اثر پویا سرابی

اثر علی مدیری

اثر حسین اسفندی

اثر سمانه سادات رفائی

آثار علی مدیری

اثر میلاد کرمی

آثار میلاد کرمی

logo-samandehi