پیام تسلیت مدیرکل هنرهای تجسمی و معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای درگذشت احمدرضا دالوند


هادی مظفری (مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی پیامی در گذشت احمد رضا دالوند (هنرمند، پژوهشگر ،منتقد هنری) را تسلیت گفتند.

به گزارش گالری آنلاین، هادی مظفری در پیام تسلیت آورده است: روزی که در بیمارستان به دیدار احمدرضا دالوند عزیز رفتیم حال روحی خوبی نداشت و نگران وضعیت جسمی خود پس از قطع پایش بود، اینکه از این پس، چگونه کار کند و... امروز دالوند در بین ما نیست و همه ی ما که از بیماری و شرایط او غمگین و نگران بودیم حالا عزادار جای خالی او هستیم. جسم او را درون خاک فرو نهاد و روحش به جاودانگی پر کشید .

احمدرضا دالوند، هنرمند، پژوهشگر، منتقد و طراح گرافیک که از نسل هنرمندان دغدغه‌مند بود از میان ما رفت. او چراغ نقد هنری را پس از انقلاب روشن نگه داشت .

در گذشت او را به خانواده محترم اش،دوستانش و جامعه هنری کشور تسلیت عرض نموده و برای او روحی آرام در بارگاه قدس الهی آرزومندم .

سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت احمدرضا دالوند طراح گرافیک و منتقد هنری را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

عمر دلخوشی ها چقدر کوتاه است، دالی. دریغ و افسوس که آن همه شور و امیدی که هفته گذشته در دل و سر داشتی شب گذشته که به خیابان بهار آمدی، خزان شد.

گفتیم و خندیدیم و با همان شور و حال و سرخوشی به کار برگشتم و منتظر روزی ماندم که از تخت بیایی پایین. گفتی طرح و کتابی برای هنرمندان گمنام داری و کارهایی دیگر.

چندبار خواندم و خواندیم: هنگام تنگدستی در عیش کوش و مستی کاین کیمیای هستی قارون کند گدا را

چه زود رفتی احمدرضا دالوند، دالی، تسلیت به دخترت آبی و دوستان یارت. روحت شاد، یادت گرامی


logo-samandehi