به‌پاس شش دهه خلاقیت تصویری، جشن تصویر سال برگزار می‌کند:

در ستایش تصویر کامبیز درم‌بخش


شانزدهمین جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر به پاس 62 سال آفرینش تصاویر ماندگار در هنر ایران از کامبیز درم‌بخش در مراسمی با عنوان «در ستایش تصویر» تجلیل می‌کند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از دبیرخانه تصویر سال، این مراسم روز جمعه هفدهم اسفندماه 1397 ساعت 17 در تالار ناصری خانه هنرمندان ایران تدارک دیده شده که و با حضور هنرمندان هنرهای تصویری از جمله بهمن فرمان‌آرا، جواد علیزاده، ابراهیم حقیقی، احمد عربانی، علی دهباشی، مسعود شجاعی‌طباطبایی، اردشیر رستمی، بزرگمهر حسین‌پور، هادی حیدری و... همراه است.

مراسم تجلیل از ساعت 17 در تالار ناصری برگزار و فیلم «هشدار» ساخته کیومرث درم‌بخش و «سینمای کاغذی» ساخته جواد آتشباری، نمایش داده خواهند شد.
این برنامه در ادامه بزرگداشت چهره‌های شاخص «تصویر» در ایران از چهار سال گذشته با تجلیل از حضور تاثیرگذار اکبر عالمی، محمود کلاری، عباس کیارستمی و علیرضا زرین‌دست در رشته‌های تصویری از سوی جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر آغاز شد.امسال در ادامه برنامه «در ستایش تصویر» از کامبیز درم‌بخش به‌عنوان هنرمندی شاخص در عرصه‌ی هنرهای تجسمی ایران تجلیل خواهد شد.

درم‌بخش هنرمندی‌ست که برگزاری بیش از هفتاد نمایشگاه انفرادی کاریکاتور و دیگر شاخه‌های تصویری و نیز ساخت ده‌ها انیمیشن و حضور در بیش از یک‌صد نمایشگاه گروهی در ایران و جهان را در کارنامه حرفه‌یی خود دارد.

ورود عموم در این مراسم آزاد است.

logo-samandehi