اثر هنرمند ایرانی دربین آثار برگزیده کنفرانس جهانی هنر PDP صربستان

یازدهمین دوره کنفرانس رسانه خلاق PDP 2019 از ۱۰ تا ۱۳ اکتبر سال ۲۰۱۹ در Svilara در Novi Sad، صربستان برنامه ریزی شده است و اثر رضا عیسی پور عکاس ایرانی در بین آثار منتخب هنرمندان این رویداد در معرض دید عموم قرار گرفته و نامزد دریافت جایزه از این رویداد جهانی شده است.

به گزارش گالری آنلاین، در توضیحات برگزارکنندگان این رویداد آمده است: ما در جهانی مملو از اطلاعات گوناگون زندگی می کنیم. در قالب های مختلف، از طریق کانال های مختلف و با روایت های مختلف، اطلاعات را دریافت میکنیم. ارتباطات روز به روز سریعتر، آسانتر و غیر قابل توقف تر میشود. راه های بی شماری برای انتقال پیام وجود دارد، اما چه پیامی برای انتقال ارزشمند است ؟

در این مسابقه از هنرمندان خواسته شده به عنوان یک خالق بصری مسئولیت ایجاد، تحریک و تغییر نگاه و تفکر عموم جامعه را به عهده دار شوند. به همین دلیل پرسش این رویداد این است که چه طراحی و انتقال چه مفهومی در این روزگار به مخاطب ارزشمند است؟

رضا عیسی‌پور با سابقه بیش از 132 حضور در فستیوال‌های ملی و بین‌المللی، حدود 60 جایزه ملی و بین‌المللی را از آن خود کرده است که از آن جمله می‌توان: سفیر هنر عکاسی معاصر ایران در لویو اکراین، منتخب نمایش اثر در جشنواره اکو آرت نروژ برای دو سال متوالی، کسب رتبه اول بهترین عکس جشنواره بین‌المللی عکاسی فوتولمور آمریکا، رتبه اول بهترین مجموعه عکس جشنواره و دریافت بورسیه کارشناسی ارشد رشته هنر دانشگاه ویستولا ورشو لهستان، منتخب فستیوال جهانی عکس montanha پرتغال، دیپلم افتخار از کلوپ عکس ام جی فتو لهستان، منتخب نمایش پروژه عکاسی دریاچه من گم شده است در نهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در موزه هنرهای معاصر، منتخب ارایه پروژه فتواینیستالیشن در فستیوال جهانی اکو آرت نروژ و... را نام برد.

وی در بیش از 20 نمایشگاه گروهی عکس در داخل و خارج از کشور حضور داشته است.

logo-samandehi