بعد از تعطیلی خانه هنرمندان

نمایشگاه تصویرگری به مکانی دیگر منتقل شد

نمایشگاه هفته تصویرگری ۹۸ که از روز جمعه (۱۰ آبان ماه) در خانه هنرمندان ایران آغاز به کار کرده بود و پس از چند روز به دلیل آنچه مشکلات فنی عنوان شده است، تعطیل شد، قرار است از امروز (۱۵ آبان ماه) در گالری «آ» برگزار شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، این نمایشگاه که قرار بود تا تاریخ ۲۱ آبان ماه در خانه هنرمندان ایران دایر باشد، با اعلام روابط عمومی این نهاد فرهنگی تعطیل شد.

حالا روابط عمومی خانه هنرمندان ایران در پیامی چنین عنوان کرده است که خانه هنرمندان ایران برای حفاظت از آثار هنرمندان تصویرگر در برابر مشکلات احتمالی ناشی از تعمیرات خانه، با توافق انجمن تصویرگران، نمایشگاه هفته تصویرگری را به شکل زیر از روز چهارشنبه (۱۵ آبان ماه) مجددا بازگشایی می‌کند.

نمایشگاه

در این پیام توضیح داده شده است که «نمایشگاه سالانه اعضای انجمن با عنوان «ما تصویرگر هستیم» در گالری‌های پاییز و میرمیران خانه هنرمندان ایران از روز سه‌شنبه ۱۴ آبان دایر بوده و نمایشگاه‌های نشان آبان ٩٧ شامل آثار کریم نصر «نام بزرگ تصویرگری»، علی اکبر صادقی «نام آشنای تصویرگری» و مریم محمودی مقدم «نام نو تصویرگری» در «گالری آ» به کار خود ادامه خواهند داد.»

«گالری آ» از ساعت ۱۶ الی ۲۰ امکان بازدید دارد. این گالری در خیابان کریم خان زند، خیابان عضدی (آبان جنوبی)، کوچه ارشد، پلاک ۷ واقع شده است.

logo-samandehi