نمایش نقاشی و تصویر سازی آزاد و خلاق با موضوع جام جهانی 2022در پایتخت

آثار نقاشی و تصویر سازی آزاد و خلاقانه اجرا شده توسط هنرمندان منتخب با مضمون آزادی از آیتم های مرتبط با جام جهانی 2022 قطر در پایتخت به نمایش در آمد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران ، هم زمان با آغاز بازی های جام جهانی2022 در کشور قطر و حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در این مسابقات سازمان زیباسازی شهر تهران با رویکرد بازآفرینی ارزش های فرهنگی به صورت تخصصی و سفارشی طی فراخوان طراحی ، از 20 نفر از هنرمندان حرفه ای شناخته شده ، دعوت به عمل آورد و طی ورکشاپ برگزار شده در عمارت عین الدوله ،آثار 10 نفر از 20 هنرمند دعوت شده توسط اعضای شورای هنری و هیات داوران متشکل از محسن ناصریان، محمدصابر شیخ رضایی و محمدرضا زروئی نصرآبادی با حضور مجید قادری آذر معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی و سید شهاب‌الدین شکیبا، مدیر نقاشی دیواری این معاونت در جلسه داوری، آثار با حضور نامبردگان انتخاب و به مرحله اجرا درآمده است.

گفتنی است سبک و ایده آثار به صورت کاملا آزاد و خلاقانه توسط هنرمندان با مضمون آزادی از آیتم های مرتبط با جام جهانی 2022 قطر، فیگور ورزشکاران و حتی با الهام از عکاسی از مردم عادی به صورت آزاد، رئال، کارتونی و ... بوده و در غالب سازه های فلزی و تابلو های نصب شده در ایستگاههای بی آرتی و اتوبوس اجرا شده است.

logo-samandehi