امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون ارشد فراهم شد

امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی همچنین دانشگاه آزاد اسلامی برای بار سوم فراهم شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور که در زمان مقرر (از تاریخ ۱۶ تا ۲۷ آذر و همچنین مرحله دوم ثبت نام از تاریخ سوم تا ششم بهمن) ثبت نام نکردند، می‌توانند مجددا در این آزمون ثبت‌نام کنند.

بر این اساس ثبت نام با تاخیر برای این دسته از متقاضیان از روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه جاری شروع می‌شود و تا روز شنبه ۳۰ بهمن ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org پایان می‌یابد.

بنابراین متقاضیان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه مورخ ۲۳ آذر ماه در خصوص اصلاح این دفترچه راهنما که از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترس است، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام کنند.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۸ ، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

logo-samandehi