رونمایی طرح ایجاد واقعیت مجازی موزه آب در یزد

طرح ایجاد واقعیت مجازی موزه آب که با مسئولیت شرکت «شتاب دهنده پیشگامان» و توسط شرکت «استارتاپ اسپاد» انجام شده، در مراسمی با حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای یزد رونمایی شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، «محمدمهدی جوادیان زاده» مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای یزد در این مراسم با اشاره به اقدام زیبای شرکت‌های«شتاب دهنده پیشگامان» و «استارتاپ اسپاد» که در زمینه هوشمندسازی کسب و کارهای سنتی فعالیت دارند، گفت: از جمله برنامه‌هایی که در دستور کار شرکت آب منطقه ای قرار گرفته، استفاده از فنآوری‌های نوین در زمینه فرهنگ‌سازی در بخش آب است.

وی با بیان این که این شرکت‌ها در زمینه ساخت اپلیکیشن، طراحی سایت، تولید و بازاریابی محتوا، مدیریت شبکه‌های اجتماعی و اخیراً VR وAR به معنی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده فعالیت می‌کنند، افزود: اقدام مهم و نوین این شرکت می‌تواند ما را در پیشبرد برنامه های فرهنگ‌سازی در زمینه آب و مصرف آن یاری کند.

جوادیان‌زاده افزود: این تکنولوژی که برنامه آغازین آن در موزه آب انجام شده و گردشگر می‌تواند با زدن عینک‌های مخصوص، در موقعیت کامل‌تری از موزه آب قرار گرفته و نقطه به نقطه موزه را به صورت کامل ببیند و با وجود یک راهنما بر اطلاعات هر چه بیشتر گردشگر بیافزاید، در جذب گردشگران نیز می‌تواند بسیار موثر واقع شود.

این مسئول همچنین به دیگر مزایای این طرح اشاره کرد و گفت: با داشتن این عینک‌های طراحی شده در هر فضا و مکانی حتی در منزل می توانید به هر نقطه‌ای سفر و به صورت ۳۶۰ درجه آنجا را مشاهده کنید.

logo-samandehi