آغاز ثبت نام بیمه تكمیلی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه

نام نویسی بیمه درمان تکمیلی، عمر و حوادث اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه آغاز شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، به منظور پوشش حداکثری هزینه‌های درمانی خانواده بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه كشور، صندوق اعتباری هنر همچون سالیان گذشته خدمات بیمه تكمیلی اعضاء خود را از تاریخ 1400/07/01 تا 1401/06/31 ارائه می دهد.

ثبت نام بیمه تکمیلی در یک مرحله (بدون تمدید) به مدت 10 روز از تاریخ 1400/06/31 لغایت 1400/07/09 از طریق وب سایت صندوق؛ به ‌نشانی www.honarcredit.ir انجام خواهد شد.

با توجه به افزایش تعرفه های ارائه خدمات درمانی که از سوی شرکت های بیمه گر مورد تأیید بیمه مرکزی (بطور میانگین با حداقل 60 درصد افزایش نسبت به سال گذشته) اعلام شد، صندوق اعتباری هنر در راستای دستور مقام عالی وزارت و بمنظور حمایت از اعضای تحت پوشش، حداکثر تلاش خود را به کار گرفته است تا بیشترین خدمات با کمترین هزینه برای اعضاء منظور شود. بنابراین مصوب شد، نسبت به سال گذشته، هیچ گونه افزایش قیمتی در سهم حق بیمه پرداختی اعضا در قرارداد 1400-1401 اعمال نشود.

خدمات بیمه درمان تکمیلی در قالب 3 طرح (امید، آرامش و رفاه) ارائه می شود. براین اساس همچون سال گذشته مبلغ پرداختی سهم اعضا به ازاء هر نفر برای طرح امید 130 هزارتومان، طرح آرامش 500 هزارتومان و طرح رفاه 1میلیون و 100 هزار تومان است.

متقاضیان می توانند با انتخاب یکی از طرح ها، افراد تحت تکفل خود را نیز در همان طرح ثبت نام نمایند.

همچنین سرپرستان خانوار (بیمه شده اصلی) با پرداخت مبلغ 95 هزار تومان از مزایای بیمه عمر و حوادث برخوردار می شوند که این مبلغ به حق بیمه سالانه بیمه شده اصلی اضافه می شود.

اعضای صندوق اعتباری هنر با پرداخت بخشی از حق بیمه، مشمول بهره مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی خواهند شد و مابقی هزینه توسط صندوق، تأمین و پرداخت می شود.


جهت مشاهده و دانلود جداول تعهدات، شرح خدمات و سقف هزینه پرداختی اینجا کلیک کنید.

logo-samandehi