رییس فرهنگسرای نیاوران منصوب شد

سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی ابوالفضل همراه را به سمت رییس فرهنگسرای نیاوران منصوب کرد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد، محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری در حکم ابوالفضل همراه نوشته است: با عنایت به تجربه پربار هنری، سوابق ارزشمند مدیریتی و شناختی که از حسن همراهی و همکاری صمیمانه جنابعالی با جامعه هنری سراغ دارم، به موجب این حکم به عنوان مشاور اینجانب و رییس فرهنگسرای نیاوران منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند قادر متعال ضمن بهره گیری از نیروی انسانی کاردان و تجارب هنرمندان ارجمند، امکانات و منابع در اختیار را در جهت برنامه ریزی اصولی و هدفمند به منظور انجام وظایف محوله، بویژه برنامه های بین المللی در حوزه های متنوع هنری برای معرفی هنر اصیل ایرانی اسلامی به کار گیرید.
ابوالفضل همراه متولد ۱۳۵۵ و فارغ التحصیل نمایش از دانشکده هنرهای زیبا در زمینه بازیگری، کارگردانی و نویسندگی تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت دارد. رئیس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و برگزاری و داوری جشنواره های فرهنگی، هنری تئاتر، فیلم، رسانه های دیجیتال و نشریات از جمله سوابق همراه است.
سرپرست معاونت امور هنری همچنین در حکمی مریم رضایی را به عنوان مشاور معاونت هنری منصوب کرد.
شالویی در حکم رضایی نوشته است: نظر به تعهد و شایستگی که از آن برخوردارید و با عنایت به اهمیت حوزه مشاوره و نقش آن در پیشبرد امور محوله، سرکار عالی را به عنوان «مشاور معاونت امور هنری» منصوب می نمایم.
امیدوارم با همفکری و همراهی سایر همکاران در پرتو الطاف خداوند بزرگ قرین توفیق و تایید باشید.

logo-samandehi