همزیستی و تعامل انسان و طبیعت در "هنر شکوفه ها"

تجربه ای سه بعدی تحت عنوان "هنر شکوفه ها" با محوریت تعامل و رابطه همزیستی بین انسان و طبیعت، توسط شرکت intertrend و daikoku خلق شده است.

به گزارش گالری آنلاین، این پروژه که با همکاری شرکت طراحی intertrend و daikoku مستقر در توکیو و لس آنجلس، انجام شده، درک مشترکی از گل ها به عنوان اشکال نمادین به تصویر کشیده است.

به هنگام تولد و مرگ، گل ها بازتابی از احساس انسان و تجسم ذهنی از ماهیت گذرا و ناپایدار زندگی در زمین هستند. پروژه the art of bloom با بهره گیری از گلهای طبیعی، تکنولوژی پیشرفته نورپردازی و تکنولوژی واقعیت افزوده، که عناصر فیزیکی و دیجیتالی را در تعامل با مخاطب درهم می آمیزد، این امکان را برای بازدید کنندگان فراهم کرده بود تا کاملا به شیوه ای جدید با طبیعت ارتباط برقرار کنند.

این پروژه که توسط آژانس intertrend و daigo daikoku اجرا شده بود، با استفاده از تکنولوژی سنسور برای ثبت دمای بدن بازدیدکنندگان، از تعامل فیزیکی بهره می گرفت. هدف از بارش گلبرگ ها، نور و صدا با خلق فضایی خیالی که در آن به تعمق عمیق تر روابط انسان با طبیعت می پرداخت، برانگیختن احساسات و در عین حال ارتباط با حالات روحی عمیق تر بود. با بهره گیری از دسته گل های سفید، گلبرگ های نیمه شفاف و نورپردازی قوی و زنده، دوستداران این تجربه از این فضا عبور کرده و حواس خود را به شیوه های غیر منتظره ای به کار می گرفتند.

logo-samandehi