نمایشگاهی که فضای فیزیکی گالری را به چالش میکشد

در دنیای امروزی چه می گذرد؟ موضوع نمایشگاهی است که در آن بازدیدکنندگان از فضای محصور نمایشگاه در یک مکان رها می شوند و به موضوع انسان مدرن میپردازد.

به گزارش گالری آنلاین، نمایشگاهی مختص عصر حاضر ما توسط WHAT’S UP /TWENTY TWENTY با مدیریت lawrence van hagen برگزار شده است. نمایشگاهی که فضای فیزیکی گالری را با شناختی که از آن داریم به چالش می کشد و بازدیدکنندگان را از فضای محصور نمایشگاه در یک مکان رها می کند. از بازدید کنندگان و خریداران دعوت می شود تا در بخش های مختلف و بی نظیر به گشت و گذار پرداخته و از آثار هنری و طراحی هنرمندان برجسته و نوظهور دیدن کنند. این نمایشگاه از دنیای هنر دیجیتالی استقبال کرده و از موضوعاتی که از انسان مدرن به عنوان نیرویی پر جنب و جوش و پر شور امروزی نام می برد، تقدیر می کند.

مدیر هنری van hagen اولین نمایشگاه خود را در سال 2016 در لندن برگزار کرد. کانسپت نمایشگاه بر اساس این بود که در دنیای امروزی چه می گذرد؟ و با حضور هنرمندانی که چه در مجموعه های عمومی و چه شخصی مورد توجه قرار گرفته شکل گرفت. کانسپت what’s up در حال حاضر نیز به قوت خود باقی مانده و تا کنون با بر گزاری 9 نمایشگاه موفقیت آمیز در پنج نقطه مختلف (لندن، نیویورک، هنگ کنگ و سئول)، همچنان به رشد و ترقی خود ادامه می دهد.

LVH art اولین تور نمایشگاهی آنلاین و نهمین دوره از نمایشگاه های WHAT’S UP را تا 31 ژوئیه سال 2020 برگزار کرد.

این نمایشگاه مجموعه ای دیدنی از بیش از 30 هنرمند بنام و 8 طراح بین المللی جهانی را که هر یک از سوابق، میراث فرهنگی و نفوذ هنری متفاوتی برخوردار هستند در 5 گالری دیجیتال گرد هم آورده است.


logo-samandehi