آینده صد رنگ در خیابان های توکیو

آینده عنوان اثر چیدمانی است که در آن 100 رنگ متفاوت نماد 100 سال آینده است.

به گزارش گالری آنلاین، emmanuelle moureaux که به چیدمان های بزرگش شهرت دارد، کار با طیفی از رنگهای معروف خود را در منطقه جدید آرام در توکیو ی ژاپن به نمایش گذاشت. این چیدمان با نام "mirai" که بتازگی از آن رو نمایی شده و اولین هنر عمومی این معمار و طراح فرانسوی به شمار می آید، بخشی از مجموعه چیدمان های در حال اجرای "100 رنگ" را تشکیل می دهد.

"mirai" به زبان ژاپنی به معنای "آینده " است از این رو نام چیدمان اطلاعاتی در رابطه با مفهوم آن در اختیار ما قرار می دهد moureaux. با استفاده از 100 رنگ متفاوت 100 سال پیش رو را به تصویر کشیده است. برای ترسیم آینده، از سال 2020 تا 2119 رنگ های متمایزی از بنفش کم رنگ تا نارنجی آتشین به هر سال اختصاص داده شده است.

در ساختار این چیدمان که ارتفاع آن به 4 متر می رسد، ایجاد فضای خالی بزرگ در بین سال ها امکان تعامل و ارتباط متقابل کودکان با آن را فراهم کرده و از طرف دیگر بازدیدکنندگان با نگاه کردن به درون چیدمان متوجه می شوند که آینده پر رنگ و نگار آن ها اساساً متکی به گذشته است که در این چیدمان با اعداد سفید نشان داده شده اند. پروژه "mirai" در green prings و در میدان ورودی باغ stage garden تاچیکاوا به نمایش گذاشته شده است.

logo-samandehi