فراخوان جشنواره ملی کاریکاتور "کارا"

فراخوان جشنواره ملی کاریکاتور کارا با موضوع کلی "کارآفرینی" در ۷ محور همراه با قوانین شرکت در جشنواره برگزار می شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این وزارت که دارای مخاطبان بسیاری در جامعه است، در نظر دارد تا با برگزاری مسابقات کاریکاتور، از نگاه هنرمندانه به صورت جدی تر و ملموس تر به تشریح موضوعات و ماموریت های این وزارتخانه بپردازد.

بر این اساس با موضوع کلی "کارآفرینی" از همه هنرمندان کاریکاتوریست کشور دعوت می شود تا در جشنواره ملی کاریکاتور کارا شرکت کنند‌.

محورهای جشنواره:

محورهای جشنواره شامل اشتغال زنان، توسعه اشتغال روستایی، مشاغل نوین (استارت آپ‌ها)، توانمندسازی، بیمه بیکاری، مشاغل آسیب دیده و متاثر از کرونا و توسعه تعاونی ها است.

قوانین:

هنرمندان می‌توانند آثار خود را همراه با بیوگرافی (حداکثر ۲۰۰ کلمه) ،شماره تلفن، نشانی کامل، با شرایط درج شده از طریق پست الکترونیکی به نشانی cartoon@mcls.gov.ir یا پست به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

هنرمندان می توانند حداکثر ۳ اثر ارسالی داشته باشند و آثار ارسال نباید قبلا منتشر شده و یا جایزه گرفته باشند.

اندازه آثار ارسالی باید A3 باشد. (۲۹/۷ در ۴۲ سانتی متر)

فرمت آثار ارسالی باید Jpeg و وضوح تصویر ۳۰۰ dpi باشد.

جوایز:

جایزه ویژه این جشنواره مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به همراه سفر ۳ روزه با یک نفر به جزیره کیش است و جوایز نفرات اول تا سوم نیز به ترتیب مبلغ ۷۰، ۵۰ و ۳۰ میلیون ریال به همراه سفر سه روزه با یک نفر به جزیره کیش است.

مهلت ارسال آثار ۳۰ دی ماه است.

آثار راه یافته به بخش نمایشگاه در قالب یک کتاب نفیس منتشر و به هنرمندانی که آثارشان در کتاب درج شده باشد، تقدیم خواهد شد‌.

هنرمندان با ارسال آثار خود اذعان می دارند حق استفاده از آثار برای وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی محفوظ است.

logo-samandehi