فراخوان رقابت بین المللی جایزه هنری لوکزامبورگ

هشتاد هزار یورو جایزه نقدی در رقابت بین‌المللی سالانه لوکزامبورگ که در موزه خصوصی Pinacothèque واقع در Grand Duchy لوکزامبورگ، برگزار می‌شود، در نظر گرفته شده است.

به گزارش گالری آنلاین، هدف جایزه هنری لوکزامبورگ از زمان آغاز فعالیت خود در سال 2015 معرفی و ارتقاء حرفه هنرمندان در سطح بین‌المللی با قرار دادن رفرنسی مستدل و قانع کننده در اختیار آنان جهت ارائه در سوابق کاری شان بوده است.

هر ساله 24 شرکت کننده نهایی از سوی موزه و 3 برنده جوایز نقدی توسط هیئت داوران مستقل انتخاب می شوند. در مجموع هشتاد هزار یورو جایزه نقدی به برندگان اهدا خواهد شد که 50000 یورو به نفر اول، 20000 یورو به نفر دوم و 10000 یورو یورو به نفر سوم تعلق می گیرد.

همچنین گواهینامه رسمی به 9 زبان مختلف جهت قدردانی از دستاوردهای هنری تمامی شرکت کنندگان، حتی شرکت کنندگانی که به مرحله نهایی راه پیدا نکرده اند، از سوی موزه صادر می شود که شهرت و اعتبار بین المللی برای هنرمندان به ارمغان خواهد آورد.

هنرمندانی که در ک یا چند رشته زیر فعالیت می کنند می توانند در این رقابت شرکت کنند:

طراحی، چاپ، چیدمان، نقاشی، عکاسی، مجسمه سازی، میکس مدیا، هنر تزئینی (پارچه و مواد، شیشه، چوب، فلز، سرامیک، موزاییک، کاغذ یا سایر تکنینک ها).

هزینه ثبت نام: $79 USD

آخرین مهلت ثبت نام: 31 مارس (11 فروردین 1401)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi