فراخوان طراحی Taipei Design Award (TDA)

طراحی برای شهر تطبیقی، مفهومی است که برگزار کنندگان رقابت TDA به دنبال آن هستند.

به گزارش گالری آنلاین، Taipei Design Award به دنبال طراحی های برجسته بین المللی در رشته های متعدد هستند.

دولت شهر Taipei، جایزه طراحی Taipei را با خصیصه "طراحی برای شهر تطبیقی" به عنوان یک رفتار در حال رشد در جهان، به ویژه برای کسانی که به خلاقیت و طراحی اشتیاق دارند، برگزار می‌کند. یک رفتار در ارائه تصاویر برند سازی شهری "Design Taipei; Dream Taipei".

مبلغ کل جایزه امسال تا NT$ 3.8 میلیون، از جمله NT$ 600،000 برای جایزه بزرگ: the Taipei City Mayor Award است.

این یک فراخوان برای طرح های برجسته بین المللی و تلاش برای شکل دادن Taipei به یک پلت فرم همگرایی برای طراحی های خلاقانه، کشف طراحی های خلاقانه با پتانسیل کسب و کار و بیشتر برای تشویق شیوه های طراحی اجتماعی در حمایت از طراحی به عنوان یک رسانه که می تواند انسان را به زندگی بهتر، دلپذیرتر و راحت تر سوق دهد، است.

برگزارکنندگان مشتاقانه منتظر دریافت ورودی در این دسته بندی ها هستند:

طراحی صنعتی -- آثار طراحی است که می تواند تولید انبوه شود؛ از جمله در کاربرد عمومی و دیجیتال، ابزار حمل و نقل، تجهیزات و ابزار، تاسیسات روزانه و کالاهای خانگی، فناوری اطلاعات و لوازم خانگی و غیره.

طراحی ارتباطات تصویری — طراحی های: ساخته های گرافیکی دیجیتال، هویت، پوستر، بسته بندی و چاپ

طراحی فضا عمومی— فضای باز فراهم شده برای استفاده عمومی، ساختمان های دولتی و موسسات خصوصی که تا حدی برای استفاده عمومی فراهم شده است.


آثار باید ساخته های اصلی باشند که پس از 15 April 2020 تکمیل شده اند.

امسال پانزدهمین دوره از رقابت های Taipei Design Award(TDA) است. TDA با سه انجمن اصلی طراحی بین المللی از جمله WDO، ICoD و IFI برای سال های زیادی همکاری کرده است.

این مسابقه بین سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ با نام Taipei Industrial Design Award شناخته می شد که در سال ۲۰۱۲ نام آن بهTaipei International Design Award تغییر کرد و در سال ۲۰۲۲ به عنوان Taipei Design Award نام گذاری شد و از آن زمان با این نام فراخوانده شده است.

شرکت در این رویداد رایگان است.

مهلت ثبت نام: 15 July 2022 (۲۴ تیر ۱۴۰۱)

اعلام نتایج: November 2022 (۱۰ آبان ۱۴۰۱ تا ۹ آذر ۱۴۰۱)


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


logo-samandehi