فراخوان رقابت فیلمساز آینده سونی

بازدید از استودیوی سونی در کالیفرنیا، در کنار اهدا جوایز نقدی و تجهیزات دوربین سونی در این رقابت در نظر گرفته شده است.

به گزارش گالری آنلاین، جوایز فیلمساز آینده سونی یک برنامه جدید و مهم برای فیلم های کوتاه است که فرصتی استثنایی را برای سازندگان و فیلمسازان از سراسر جهان فراهم می کند.

سه گروه در این مسابقه در نظر گرفته شده است:

فیلمسازی: داستانی، غیرداستانی و محیطی. مدت زمان فیلم باید بین 5 تا 20 دقیقه باشد.

دانشجوی فیلمساز:

همه شرکت کنندگان این گروه باید دوره فیلم را در یک موسسه ثبت شده در سطح دیپلم یا مدرک در سراسر جهان مطالعه کنند. دو دسته وجود دارد: داستانی و غیرداستانی. مدت زمان فیلم باید بین 5 تا 20 دقیقه باشد.

فرمت آینده:

مسابقه Future Format فیلمسازان را به چالش می‌کشد تا به یک خلاصه فنی پاسخ دهند - امسال، فیلم‌های ارسالی باید منحصراً با گوشی هوشمند فیلم‌برداری شوند. مدت زمان ارسال باید بین 2 تا 5 دقیقه باشد.

شرکت در این رویداد رایگان است.

جوایز:

در کنار جوایز نقدی و تجهیزات دوربین سونی، 30 فیلمساز موفق برای بازدید از استودیوی سونی در شهر کالور کالیفرنیا به لس آنجلس خواهند رفت و در آنجا بینش بی‌نظیری از دنیای سینما و دسترسی انحصاری به کارشناسان صنعت از طریق بحث‌های پانل به دست خواهند آورد، کارگاه ها و نمایشگاه برای برگزیدگان برگزار میشود.


مهلت ثبت نام: 13 دسامبر 2022 (22 آذر 1401)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi