هنر برای تغییر

فراخوان رقابت هنرهای تجسمی

نمایش آثار در گالری Saatchi لندن، همراه با 20 هزار پوند جایزه برای برگزیدگان رقابت هنر برای تغییر با موضوع تغییرات مثبت جهانی و اجتماعی در نظر گرفته شده است.

به گزارش گالری آنلاین، گروه M&C Saatchi و گالری Saatchi لندن جایزه هنری جدیدی را برای ایجاد تغییرات معنادار برای هنرمندان در سراسر جهان راه اندازی کرده اند. جایزه امسال از هنرمندان دعوت می کند تا خلاقانه به موضوع «برابری» پاسخ دهند.

رشته های مورد پذیرش: نقاشی، طراحی، تصویرسازی، عکاسی، کولاژ، 2D mixed-media، ویدئو و فیلم

آثار ارسالی باید خلاقانه به موضوع «برابری» پاسخ دهند و از 1 ژانویه 2020 اجرا شده باشند. آثار باید پایدار بوده و قابلیت حمل و نصب بر روی سطح دیواری را داشته باشند.

هر هنرمند میتواند 5 اثر هنری ارسال نماید.

شرکت در این رویداد رایگان است.

جوایز:

مجموع صندوق جایزه 20 هزار پوند (تقریباً 24,325 دلار آمریکا) است که بین شش برنده رقابت تقسیم می شود.

پنج برنده هر کدام 2 هزار پوند و یک برنده کلی 10 هزار پوند انگلیس دریافت میکند. همه هنرمندان آثار برنده خود را در یک نمایشگاه اختصاصی در گالری Saatchi ، یک مرجع شناخته شده در هنر معاصر، به نمایش خواهند گذاشت، که در آن برنده اصلی معرفی خواهد شد.


مهلت نام: پنجشنبه 8 سپتامبر 2022 (17 شهریور 1401)

اعلام برندگان: جمعه 28 اکتبر 2022 (6 آبان 1401)

اعلام برنده اصلی: چهارشنبه 7 دسامبر 2022 (16 آذر 1401)

تاریخ نمایشگاه: پنجشنبه 8 دسامبر 2022 الی جمعه 6 ژانویه 2023 (17 آذر الی 16 دی 1401)

گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi