فراخوان بخش دانش‌آموزی جایزه «هوادار»

هم‌زمان با آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و به‌منظور حمایت از تیم ملی فوتبال ایران، خانه کتاب و ادبیات ایران فراخوان بخش دانش‌آموزی جایزه هوادار را منتشر کرد.

به‌گزارش گالری آنلاین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فراخوان بخش دانش‌آموزی جایزه «هوادار» از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری دپارتمان مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال منتشر شد.

به نقل از ایرنا از روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند آثار خود را در بخش‌های کلیپ شعرخوانی از یک شعر حماسی درباره ایران (به صورت انفرادی یا دسته جمعی در مدرسه)، نوشتن یک روایت و خاطره از رویدادهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر (۵۰۰ تا ۷۰۰ کلمه)، سرودن یک شعر برای حمایت از تیم ملّی فوتبال، نقاشی با محوریت حمایت از تیم ملی فوتبال و گزارشگری یک بخش جذاب از بازی‌های تیم ملّی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر (حداکثر ۹۰ ثانیه) تا ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۱ در برنامه شاد به آدرس @havaadaar_aasaar ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان، فیلم‌های ارسالی در بخش‌های انفرادی حداکثر ۲ دقیقه و گروهی حداکثر ۵ دقیقه با کیفیت مناسب ارسال شوند. همچنین شعرها از کتاب‌های شعر غیردرسی و مناسب رده سنی انتخاب شده باشند. به برگزیدگان بخش‌های مختلف به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

دانش‌آموزان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال جایزه هوادار در برنامه شاد به نشانی @havaadaar مراجعه یا با شماره تلفن‌های ۹۱۰۰۶۳۶۳ ۰۲۱ داخلی ۸۰۸ و ۸۱۰ تماس بگیرند.

logo-samandehi