فزاخوان جوایز سالانه ADC

جوایز سالانه ADC، بخشی از The One Club for Creativity، قدیمی‌ترین نمایشگاه جوایز صنعت به در جهان است.

به گزارش گالری آنلاین، فهرست رشته‌های جوایز سالانه ADC 102: تبلیغات، معماری، طراحی داخلی، محیطی، هوش مصنوعی، طراحی برند و ارتباطات، طراحی داخلی، طراحی تجربی، طراحی مد، بازی، تصویرسازی، صنایع دستی، فیلم، طراحی بسته بندی، عکاسی، طراحی محصول، طراحی نشریه و تایپوگرافی است.

همه آثار ارسالی باید برای اولین بار بین 1 ژانویه 2022 تا 3 مارس 2023 (11 دی 1400 الی 12 اسفند 1401) چاپ، منتشر، پخش شده باشند. آثار باید فقط توسط متخصصان صنعت، از جمله فریلنسرها ارسال شوند. کار دانشجویی پذیرفته نمی شود.

هزینه ورودی از 100 دلار برای یک اثر و 150 دلار برای مجموعه کار فریلنسرها شروع می شود و برای شرکت هایی با اندازه های مختلف افزایش می یابد.

جایزه:

شرکت کنندگان برجسته توسط هیئت داوران انتخاب می شوند و با مکعب های طلایی، نقره ای و برنزی که در مراسم جشن جوایز سالانه ارائه می شوند، تجلیل می شوند. فراتر از این مکعب ها، برندگان جوایز سالانه ADC به میراث غنی از برگزیدگان گذشته می پیوندند که شامل برخی از تأثیرگذارترین هنرمندان قرن گذشته می شود.


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi