فراخوان طراحی تندیس صندوق اعتباری هنر

صندوق اعتباری هنر از هنرمندان سراسر کشور به ویژه فعالان حوزه تجسمی برای طراحی تندیس یادبود این نهاد حمایتی دعوت می نماید.

به گزارش گالری آنلاین، صندوق اعتباری هنر با هدف پاسداشت و تکریم اهالی فرهنگ و هنر کشور در نظر دارد؛ طراحی و ساخت تندیس اهدایی این نهاد حمایتی را از طریق مشارکت هنرمندان سراسر کشور به ویژه فعالان حوزه تجسمی انجام دهد. لذا از تمامی علاقمندان دعوت می شود با ارائه طرح پیشنهادی خود و با رعایت شرایط و ضوابط ذیل در این فراخوان مشارکت کنند.

ویژگی‌های مورد انتظار در طراحی تندیس

- واجد ایده و کیفیت برای ارج نهادن به مقام هنرمندان و اهل فرهنگ کشور

- متناسب با اهداف، هویت بصری و جامعه تحت پوشش صندوق اعتباری هنر

- دارای شاخص های فرهنگی و هنری اصیل ایرانی و اسلامی

- ساده و قابل درک

ضوابط و مقررات

- طراح مجاز است حداکثر ۲ طرح ارسال کند.

- حداکثر ابعاد طرح ۲۰×۲۰×۳۰ سانتی‌متر باشد.

- طرح‌ها به‌ صورت تصاویر سه بعدی نمای مجزا (با فرمتjpeg، سایز A۴، عمودی و وضوح ۳۰۰ dpi) از زوایای مختلف به انتخاب طراح و ترجیحاً همراه با رندر ویدیویی اثر فرستاده شود.

- مشخصات فردی هنرمند شامل نام، نام خانوادگی، شماره تماس و کدملی، همراه با توضیح کامل مفهوم طرح، نحوه‌ی اجرا و مواد ساخت تندیس در قالب فایل Word ارسال شود.- اولویت ساخت تندیس برگزیده (به تعداد مورد نظر صندوق) با هنرمند صاحب طرح است.

- اجرای طرح برگزیده ممکن است مشروط به بازنگری و اصلاح موردی باشد.- بدیهی است که مسئولیت اصالت طرح‌ها، تعلق آن‌ به طراح اثر و عواقب حقوقی ناشی از اثبات خلاف این مورد در هر مرحله‌ای به عهده‌ی فرستنده‌ی آثار است.

- تمام حقوق مادی و معنوی طرح برگزیده متعلق به صندوق اعتباری هنر خواهد بود.

جوایز

طرح برگزیده: ۲۰ میلیون تومان

طرح دوم: ۱۳ میلیون تومان

طرح سوم: ۷ میلیون تومان

نحوه داوری آثار

مقام های اول، دوم و سوم فراخوان پس از انتخاب سه طرح نهایی از بین آثار رسیده و براساس اجرای یک نمونه‌ی فیزیکی از طرح‌های منتخب (توسط صاحبان آثار و به هزینه‌ی صندوق) داوری و برگزیده خواهند شد.

داوری آثار توسط شورای هنری صندوق اعتباری هنر با همراهی اساتید مدعو انجام می شود.

نحوه ارسال آثار

شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به‌صورت فایل فشرده از تاریخ ۱۰ دی تا ۵ بهمن به نشانی الکترونیکی farakhantandis@honarcredit.ir ارسال کنند.

علاقمندان در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام می توانند با شماره تلفن های ۴۲۷۱۳۰۰۰ و ۴۲۷۱۳۲۲۰ تماس بگیرند.

logo-samandehi