فراخوان جایزه هنرهای تجسمی Alpine Fellowship

سه هزار پوند جایزه نقدی و کمک هزینه شرکت در سمپوزیوم Alpine Fellowship سوئد برای منتخبین این رویداد در نظر گرفته شده است.

به گزارش گالری آنلاین، این مسابقه توسط Alpine Fellowship، یک بنیاد خیریه مستقر در لندن برگزار می شود. شرکت در این مسابقه برای تمامی افراد 18 سال به بالا آزاد است.


موضوع: شکوفایی

هنرمندان تمام رشته های هنرهای تجسمی و ویدئو آرت و چیدمان میتوانند در این رقابت شرکت کنند. ویدئوها نباید بیشتر از 8 دقیقه باشند.


جوایز:

برنده جایزه هنر تجسمی یک جایزه نقدی دریافت خواهد کرد و نفرات دوم از حمایت هزینه سفر برخوردار خواهند شد که باید برای شرکت در سمپوزیوم 2023 که از 10 تا 13 آگوست 2023 در Fjällnäs، سوئد برگزار می شود، استفاده شود.

مقام اول: 3000 پوند کمک نقدی

رتبه دوم: 1000 پوند هزینه سفر

رتبه سوم: 1000 پوند هزینه سفر

هر هنرمند میتواند یک اثر ارسال نماید. اگر کار شما از مجموعه بزرگتری است، لطفاً تصویر واحدی را انتخاب کنید که پتانسیل مجموعه شما را به بهترین نحو نشان دهد. هنرمندانی که بیش از یک تصویر ارسال کنند ممکن است به تشخیص داوران رد صلاحیت شوند.

هزینه های سفر فقط برای هزینه های سفر اقتصادی قابل استفاده است و با پول نقد قابل معاوضه نیست.

هزینه های سفر فقط برای حمل و نقل قابل استفاده است و نمی توان برای اقامت در خارج از تاریخ های سمپوزیوم ما استفاده کرد.

آثار ارسالی به صورت ناشناس داوری خواهند شد، بنابراین لطفاً مطمئن شوید که نام شما در هیچ کجای اثر شما دیده نمی شود.


تاریخ های کلیدی:

آغاز ثبت نام: 1 ژانویه 2023

مهلت ثبت نام: 1 مارس 2023 ساعت 23:59 (به وقت انگلستان) (10 اسفند 1401)

شرکت در این رویداد رایگان است.


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi