فراخوان بورسیه رزیدنسی هنرمندان در فرانسه

اقامت رایگان به مدت یک ماه در فرانسه برای هنرمندان در مجموعه Château de La Napoule فراهم شده است.

به گزارش گالری آنلاین، ساکنان در اتاق های یک نفره در ویلا مارگریت که اخیراً بازسازی شده است، اقامت دارند. اتاق‌ها مجهز به حمام خصوصی هستند و هر کدام دارای منظره دریا یا باغ هستند. اینترنت بی سیم موجود است.

LNAF صبحانه و شام را در روزهای هفته ارائه می دهد. وعده های غذایی اغلب در اتاق غذاخوری گوتیک Chateau ارائه می شود و فرصتی برای تبادل نظر و اجتماع فراهم می کند. برای ناهار و وعده های غذایی آخر هفته، ساکنان دسترسی کامل به آشپزخانه در ویلا مارگریت دارند تا غذای خود را آماده کنند. دهکده لا ناپول همچنین رستوران ها و کافه های متعددی را در چند بلوک ویلا و شاتو ارائه می دهد.

بنیاد هنری لا ناپول به هنرمندان ساکن محیطی منحصر به فرد از همکاری بین رشته ای و خلاقیت در شاتو د لا ناپول ارائه می دهد. اقامتگاه‌های LNAF که از حواس‌پرتی‌های زندگی روزمره دور شده و با نور الهام‌بخش دریای مدیترانه احاطه شده‌اند، محیطی بدون محدودیت برای تبادل ایده و خلق ایجاد می‌کنند.

در تلاشی برای حفظ تعهد مادام‌العمر هنری و ماری کلوز به هنر، بنیاد استعدادهای استثنایی - هم شناخته شده و هم در حال ظهور - را در صحنه بین‌المللی از طریق همکاری با سازمان‌ها و رهبران اصلی هنر در سراسر جهان ترویج می‌کند.

Chateau de La Napoule در شهر ساحلی تاریخی Mandelieu-La Napoule در ریویرا فرانسه واقع شده است. این بنا که در یک محل دیدنی مشرف به دریا واقع شده است، متعلق به قرن چهاردهم است و به دلیل بازسازی و جزئیات معماری باورنکردنی آن به عنوان یک بنای تاریخی شناخته شده است. خانه سابق مجسمه‌ساز آمریکایی اوایل قرن بیستم، هنری کلوز، و همسر معمارش، ماری بوده است و اکنون موزه‌ای است که آتلیه و آثار کلوز را در خود جای داده است.

مدت اقامت یک ماه است.

جهت ارسال درخواست فرم اپلایی شامل اطلاعات فردی، تحصیلی، رزومه، استیمنت، پورتفولیو، انگیزه نامه، توصیه نامه و ... را اینجا تکمیل نمایید.


هزینه ارسال درخواست: 30 دلار

مهلت درخواست مهلت: 3 مارس 2023 (12 اسفند 1401)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi