فراخوان جوایز D & AD New Blood

جوایزD & AD New Blood فراخوان خود رابرای سال 2023 اعلام کرده است.

به گزارشگالری آنلاین D & AD New Blood ، هر ساله با برگزاری رقابت بین المللی برای هنرمندان خلاق، از آثار برجسته در صنعت طراحی و تبلیغات تجلیل کرده و از آنان حمایت می کند. این رویداد علاوه بر جوایز حرفه ای، قصد دارد با فرصتی که در اختیار نسل جوان برای آغاز تجربه ای موفقیت آمیزقرار می دهد، استعدادهای جوان را در این مسیر پرورش دهد.

جوایز D & AD New Blood یکی از بزرگترین رقابت ها برای هنرمندان خلاق و نوظهور بشمار رفته و با ایجاد فرصت همکاری با برندهای معروف دنیا چون Audible،BBC ، Google وNetflix ؛ ذوق و قریحه آنان را بکار گرفته و به نمایش میگذارد.

جوایز D & AD New Blood با هدف کمک به هنرمندان خلاق نوظهور برای ورود به بازار کار با تجربه اینه چندان زیاد از دنیای واقعی و از بین بردن شکاف مهارتی میان آنچه که آموزش داده شده و آنچه که مورد نیاز صنعت است برگزار می شود. این رویداد فرصتی برای جمع آوری سوابق هنری و همچنین پلتفرمی دراختیار خلاقان نوظهور قرار می دهد تا درمعرض دید و مورد توجه متخصصان این صنعت قرار گیرند.

جوایز D & AD New Blood در رشته های طراحی گرافیک، طراحی دیجیتال، تبلیغات، کپی رایتینگ، انیمیشن و تصویرسازی برگزار میشود.

شرکت در این رقابت برای دانشجویان تبلیغات، طراحی، دیجیتال و بازاریابی، فارغ التحصیلان جدید و افراد خلاق نوظهور از سراسر جهان آزاد است.

شرکت کنندگان می توانند به صورت انفرادی یا گروهی (حداکثر 5 نفر) در این رقابت شرکت کنند.

دانشجویان و غیردانشجویان در صورت شرکت بصورت گروهی می توانند با یکدیگر همکاری داشته باشند مشروط بر آنکه تمامی اعضا واجد شرایط شرکت در این رقابت باشند. دانشجویان باید با استاد راهنمای خود در این رقابت ثبت نام کنند در غیر اینصورت نیازی به استاد راهنما نیست. شرکت کنندگان لزوماً نباید دانشجو باشند، اما ازآنجایی که رقابت New Blood مختص استعدادهای جوان و نوظهور است سوابق هنری شرکت کنندگان در صنایع خلاق نباید بیشتر از یکسال باشد.

جوایز:

اعطای مداد New Blood (اولین قدم برای ورود به این صنعت) به تیم برنده،

اعطای گواهی دیجیتال به هر یک از اعضای تیم و جوایز دیگر

هزینه ثبت نام:

هزینه ثبت نام 15 پوند (معادل 17 دلار) است؛ اما در صورت تکمیل پرسشنامه 5 تا 10 دقیقه ای می توانید بطور رایگان ثبت نام کنید.

مهلت ثبت نام:

21 مارس 2023 (1 فروردین 1402)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi