فراخوان جشنواره جهانی فیلم انیمیشن Animafest Zagreb

جشنواره جهانی فیلم انیمیشن Animafest Zagreb بیش از ده هزار یورو جایزه از هنرمندان دعوت می کند تا فیلم خود را برای سی و سومین دوره جشنواره که از 5 تا 10 ژوئن 2023 در Zagreb برگزار می شود، ارسال کنند.

به گزارش گالری آنلاین، فقط فیلم‌های انیمیشن کوتاه و بلند و پروژه‌های واقعیت مجازی که پس از ۱ ژانویه ۲۰۲۲ منتشر شده‌اند، می‌تواند ارسال شود.

فراخوان Animafest 2023 دارای شش (6) دسته اصلی است و مجموع جوایز آن 10500 یورو است - که 2500 یورو آن به جایزه اصلی اختصاص دارد - که به فیلم‌های کوتاه و بلند تعلق می‌گیرد.

رقابت 2023 شامل دسته های زیر است:

فیلمهای کوتاه

- مسابقه فیلم کوتاه

- مسابقه فیلم دانشجویی - فیلم های تولید شده در موسسه آموزشی

- مسابقه فیلم برای کودکان

- مسابقه فیلم کرواسی - فیلم‌هایی که اکثریت تهیه‌کننده‌شان کروات هستند و/یا فیلم‌هایی از کارگردان های کروات


فیلم‌های بلند - حداقل زمان پخش 40 دقیقه

- مسابقه فیلم بلند

- پروژه های تعاملی VR/360/

- مسابقه انیمیشن VR - آثار ایجاد شده برای Oculus Rift، HTC Vive یا Samsung Gear VR که شامل انیمیشن به عنوان جزء اصلی هستند.


فهرست فیلم‌های منتخب مسابقه و برنامه‌های پانورامای جهان حداکثر تا تاریخ 1 آوریل 2023 در سایت رسمی جشنواره اعلام می‌شود. نتایج انتخابی ها به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

هر کارگردانی که فیلمش برای برنامه رسمی جشنواره انتخاب شود، مدیریت جشنواره برای هماهنگی های مهمانداری با او تماس خواهد گرفت.


مهلت ارسال:

1 فوریه 2023 (12 بهمن 1401) — برای فیلم های کوتاه در همه دسته ها

15 مارس 2023 (24 اسفند 1402) — برای فیلم‌های بلند و پروژه‌های واقعیت مجازی


ثبت نام در فراخوان رایگان است


درباره Animafest Zagreb:


از زمان تأسیس Animafest Zagreb در سال 1972 و مسابقات آن، ارائه ها، نمایشگاه ها، سخنرانی ها، جوایز، پانوراما، کارگاه ها و سایر رویدادها به طور مداوم بر زندگی هنری شهر و همچنین ترویج هنر انیمیشن در سراسر جهان تأثیر گذاشته و کمک زیادی به آن کرده است.


تاریخ حدودی اعلام نتایج: ژوئن 2023


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


logo-samandehi