فراخوان مسابقه دانش آموزی Ocean Awareness

مسابقه Ocean Awareness 2023 دانش آموزان را تشویق می کند تا در مورد تغییرات و راه حل های بحران آب و هوا بیاموزند.

به گزارش گالری آنلاین، فراخوان Bow Seat می‌خواهد کار قهرمانان بی‌شماری را که جهان را در برابر تغییرات آب و هوایی ناشی از عمل انسان قابل سکونت‌تر و بهتر می‌کنند، نمایش دهد. این قهرمانان با شادی و عزم کامل برای خلق دنیایی بهتر پیشروی می کنند.

برندگان جوایز طلا، نقره و برنز و همچنین برندگان افتخاری در هر بخش از مسابقه اعلام خواهند شد. چندین جایزه ویژه دیگر نیز به شرکت‌کنندگان داده خواهد شد.

تغییرات آب و هوایی اقیانوس‌های ما را به طرق مختلف تحت تأثیر قرار می‌دهد: رویدادهای شدید آب و هوایی، سفید شدن بی‌سابقه مرجان‌ها، و بالا آمدن سطح دریاها و موارد دیگر. از آنجایی که اقیانوس ها نقش مهمی در تنظیم آب و هوا ایفا می کنند و به عنوان سپری برای محافظت از ما در برابر گرم شدن کره زمین عمل می کنند، سلامت اقیانوس ها با سلامت انسان مرتبط است، چه در ساحل زندگی کنیم، چه صدها مایل دورتر در خاک.

رسانه ها – چه روزنامه، چه تلویزیون و چه TikTok – تمایل دارند بر موارد منفی تمرکز کنند زیرا این داستان ها علاقه اکثریت را به خود جلب می کنند. بله، تغییرات اقلیمی بزرگترین تهدیدی است که سیاره آبی ما در حال حاضر با آن مواجه است، اما به راحتی می توان با تمرکز به این اخبار، داستان های خوش بینانه را از دست داد. دلایلی برای احساس امید به آینده وجود دارد. ما در جهانی با مشکلات ترسناک زندگی می کنیم، اما همچنین در جهانی با راه حل های واقعی برای آب و هوا زندگی می کنیم.

آثار ارسالی، چه گروهی و چه فردی، در موارد زیر پذیرفته می شود:

هنرهای تجسمی

شعر و دکلمه

نویسندگی خلاقانه

فیلم

هنرهای نمایشی: موسیقی و رقص

هنرهای تعاملی و چند رسانه ای

شرکت برای دانش آموزان 11-18 ساله در سراسر جهان آزاد است.

مسابقه Ocean Awareness بستری برای جوانان است تا از طریق هنرسازی و ارتباطات خلاقانه در مورد مسائل زیست محیطی بیاموزند و مدافع تغییرات مثبت شوند.

شرکت در این رویداد هزینه ای ندارد.


مهلت ثبت نام : 13 ژوئن 2023 (23 خرداد 1402)

اعلام نتایج : نوامبر 2023


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مسابقه مراجعه نمایید.

logo-samandehi