فراخوان جایزه هنر برای تغییر 2023

نمایش آثار در Saatchi لندن و ده هزار پوند جوایز نقدی در دومین مسابقه سالانه Art for Change Prize توسط گالری Saatchi لندن و گروه M&C Saatchi در نظر گرفته شده است.

به گزارش گالری آنلاین، اکنون برنامه‌های کاربردی برای این مسابقه هنری رایگان برای هنرمندانی که در پنج سال اول کار خود کار می‌کنند باز است.

مجموع صندوق جایزه 20000 پوندی بین شش برنده تقسیم می شود، پنج برنده برای دریافت 2000 پوند و یک برنده کلی برای دریافت 10000 پوند رقابت میکنند. هنرمندان برنده همچنین فرصت بی نظیری برای نمایش آثار خود در گالری ساعتچی در لندن خواهند داشت.

جایزه امسال از هنرمندان می‌خواهد که به طور خلاقانه به موضوع بازسازی پاسخ دهند.

جهان به صدای فزاینده هرج و مرج آب و هوایی واکنش نشان می دهد. موضوعات عدالت اقلیمی، عدالت اجتماعی و اقتصاد اکنون جدایی ناپذیر هستند، اما دلایلی برای امیدواری وجود دارد. تغییرات آب و هوایی بالاخره در حال فرو رفتن است. شهروندان خواستار تغییر هستند. ملت ها، شهرها، جوامع و شرکت ها در حال افزایش هستند.

جایزه امسال این فرصت را به ارمغان می‌آورد تا داستان‌های جدیدی از آینده‌ای قابل زندگی خلق کنیم و مردم را برانگیخت تا آنچه را که لازم است انجام دهند تا نیروی محرکه‌ای برای تغییری که نیاز داریم باشد. ما این فرصت را داریم که این داستان را به داستانی تغییر دهیم که الهام بخش و توانمند است.

این جایزه به عنوان بخشی از یک ماموریت مشترک در دسترسی به هنر، فرهنگ و خلاقیت برای همه، جشنی از استعدادهای هنری در حال ظهور است. این گفتگو را در مورد هنرهای تجسمی به عنوان رسانه ای برای تغییرات مثبت جهانی و اجتماعی برجسته و تحریک می کند و هنرمندان نوظهور در سراسر جهان را در معرض دید قرار می دهد.

همه هنرمندان آثار برنده خود را در یک نمایشگاه اختصاصی در گالری ساعتچی در لندن به نمایش می گذارند، جایی که برنده کلی در پایان نوامبر 2023 اعلام می شود. این نمایشگاه از 22 نوامبر 2023 تا 12 ژانویه 2024 برای عموم باز خواهد شد.

شرکت در این رویداد رایگان است.


مهلت ثبت نام: 17 جولای 2023 (26 تیر 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi