فراخوان جایزه هنر نسل آینده 2023

صد هزار دلار جایزه برای نفر برتر جایزه هنری نسل آینده در تمام رشته های هنر تجسمی در نظر گرفته شده است.

به گزارش گالری آنلاین، نمایشگاه PinchukArtCentre آثاری را برای هفتمین دوره فراخوان هنری نسل آینده می‌پذیرد که به طور گسترده به عنوان سکوی پرشی برای استعدادهای نوظهور شناخته می‌شود.

برنده جایزه اصلی 100 هزار دلار آمریکا به صورت 60 هزار دلار جایزه نقدی و 40 هزار دلار سرمایه گذاری در فعالیت هنری خود دریافت می کند. 20 هزار دلار دیگر به عنوان یک جایزه ویژه بین حداکثر پنج هنرمند بنا به صلاحدید هیئت داوران برای حمایت از پروژه هایی که فعالیت هنری آنها را توسعه می‌دهد، اعطا می شود.

داوران 20 هنرمند را برای فهرست نهایی نامزد می‌کنند. این هنرمندان مأمور خلق آثار جدید در نمایشگاه‌های PinchukArtCentre در کیف و بینال ونیز خواهند شد.

از تمامی هنرمندان 18 تا 35 ساله از هر نقطه دنیا که در هر رسانه ای کار می کنند دعوت به همکاری می شود.

این فراخوان که سهم عمده ای در مشارکت آزاد هنرمندان جوان در توسعه فرهنگی پویای جوامع در حال گذر جهانی دارد، از توسعه هنری و خلق آثار جدید بیش از 100 هنرمند در نمایشگاه هایی در مرکز هنری Pinchuk در کیف و دوسالانه ونیز حمایت کرده است.

فراخوان هنر نسل آینده که توسط بنیاد ویکتور پینچوک در سال 2009 تأسیس شد، یک فراخوان جهانی هنر معاصر است که هر دو سال یک بار برای کشف، شناسایی و حمایت طولانی مدت از نسل آینده هنرمندان کار ‌می‌کند.

مهلت ارسال آثار: 14 مه 2023 (24 اردیبهشت 1402)

تاریخ اعلام نتایج: دسامبر 2023

شرکت در این فراخوان رایگان است.


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi