فراخوان مسابقه دانش‌آموزی آگاهی از اقیانوس

مسابقه آگاهی اقیانوس 2023 دانش آموزان (که در واقع قهرمانان واقعی آب و هوا هستند) را تشویق می کند تا در مورد تغییرات و راه حل های بحران آب و هوا بیاموزند.

به گزارش گالری آنلاین، این مسابقه می‌خواهد کار جوانان بی‌شماری را جشن بگیرد که تلاش می‌کنند با وجود تغییرات آب و هوایی ناشی از دخالت انسان، جهان بهتری برای زندگی بسازند. این قهرمانان با عزم، اراده و انگیزه برای خلق دنیایی بهتر برای همه ما پیشرو هستند.

برندگان جوایز طلا، نقره و برنز و همچنین برندگان افتخاری در هر بخش مسابقه اعلام خواهند شد. همچنین چندین جایزه ویژه دیگر نیز اعلام خواهد شد.

آثار ارسالی، چه گروهی، چه فردی، در موارد زیر پذیرفته می شود:

هنر تجسمی

شعر و کلام گفتاری

نوشتن خلاق

فیلم

هنر نمایشی: موسیقی و رقص

تعاملی و چند رسانه ای

شرکت برای دانش آموزان 11-18 ساله در سراسر جهان آزاد است.

این مسابقه بستری برای جوانان است تا از طریق هنر و ارتباطات خلاقانه در مورد مسائل زیست محیطی بیاموزند و مدافع تغییرات مثبت شوند.

شرکت در این رویداد رایگان است.


مهلت ثبت نام: 13 ژوئن 2023 (23 خرداد 1402)

اعلام نتایج: نوامبر 2023


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi