فراخوان رقابت بین المللی سالانه مرکز چاپ

طیف گسترده ای از جوایز نمایشگاهی، استفاده از موزه، جوایز نقدی و مواد اولیه توسط حامیان این مسابقه به افراد منتخب مرحله نیمه نهایی و فینالیست ها اعطا می‌شود

به گزارش گالری آنلاین، مرکز چاپ در امریکا فراخوان نود و هشتمین مسابقه بین‌المللی سالانه خود را برای هنرمندانی که از عکاسی و یا چاپ دستی به‌عنوان اجزای حیاتی کار خود استفاده می‌کنند، اعلام کرده است.

از هنرمندانی که کارشان مرزهای شیوه های سنتی عکاسی و چاپ را جابجا می کند دعوت شده است که در این مسابقه شرکت کنند. آثار دو بعدی و سه بعدی واجد شرایط شرکت در این رویداد هستند.

سه نفر از فینالیست‌ها توسط کیوریتو مرکز چاپ انتخاب می‌شوند و فرصت برگزاری نمایشگاه‌های انفرادی را در The Print Center (January–March 2023) همراه با یک جایزه دریافت کنند. هنرمندان برگزیده با Curator Jensen Bryan در انتخاب آثار و اجرای طراحی‌ها همکاری خواهند کرد.

هیئت داوران گروهی متشکل از 25 نفر برای مرحله نیمه نهایی و 10 نفر را برای مرحله نهایی انتخاب خواهند کرد.

مسابقات سالانه مرکز چاپ یکی از قدیمی ترین و معتبرترین مسابقات در ایالات متحده است. شرکت در این مسابقه برای هنرمندان محلی، ملی و بین‌المللی به‌ویژه علاقه‌مندان به برجسته کردن استفاده از عکاسی یا چاپ به روش‌های جدید و جذاب، هم در محتوا و هم در فرآیند تولید، آزاد است.


طیف گسترده ای از جوایز نمایشگاهی، استفاده از موزه، جوایز نقدی و مواد اولیه توسط حامیان این مسابقه به افراد منتخب مرحله نیمه نهایی و فینالیست ها اعطا می‌شود، از جمله:

سه نمایشگاه انفرادی در مرکز چاپ (فقط برای فینالیست ها)

جایزه مجموعه موزه هنر Stinnett Philadelphia

جایزه خرید هنرهای زیبای Pennsylvania Academy

جایزه خرید موزه هنر دانشگاه West Virginia

جایزه Fish/Pearce (500 دلار)

جایزه Callan/McNamara (500 دلار)

جایزه عالی شورای افتخاری مرکز چاپ

قرارداد فروشگاه مرکز چاپ

آثار ارسالی باید در سه سال گذشته تکمیل شده باشد. امکان ارسال حداکثر پنج تصویر وجود دارد و تنها یک اثر از هر فرد پذیرفته می‌شود.


هزینه ورودی:

هزینه ورودی 45 دلار است. ارسال آثار فقط به صورت آنلاین امکان پذیر است.


مهلت ثبت نام 15 ژوئن 2023 (25 خرداد 1402)

اعلام نتایج: 15 سپتامبر 2023


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi