فراخوان جایزه طراحی C-IDEA 2023

جایزه طراحی C-IDEA مسابقه جهانی طراحی هیات داوران است که سالانه برگزار می‌شود. هدف آن شناسایی و ارتقای استعدادها در طیف گسترده ای از جمله طراحی ارتباطات، طراحی صنعتی، معماری، طراحی داخلی، طراحی مد و رسانه های جدید است.

به گزارش گالری آنلاین، برندگان جوایزی از جمله گواهی‌ جایزه، فرصت‌هایی برای قرار گرفتن در سالنامه جایزه طراحی C-IDEA، پوشش رسانه‌ای بین‌المللی، بلیط ورود رایگان به مراسم جایزه و موارد دیگر دریافت می‌کنند. سالنامه و نمایشگاهی از طرح های نامزد شده نیز به عنوان بخشی از این رویداد ارائه می شود.

هدف جایزه طراحی C-IDEA به رسمیت شناختن طراحی‌های برجسته با ارزش اجتماعی، کشف نیروهای طراح عالی، مسئول و دوراندیش برای کمک به توسعه صنعت طراحی است.

هیئت داوران متشکل از 20 کشور با بیش از 30 نماینده از طراحان و مربیان برجسته است.

برگزار کننده‌ی جایزه طراحی C-IDEA امیدوار است فرصت های بیشتری برای طراحان عالی ایجاد کند تا با نمایشگاه ها، مراسم جوایز و رویدادهای بین المللی ارتباط برقرار کرده و همکاری کنند.

تاکنون مراسم اهدای جوایز طراحی C-IDEA (و رویدادهای دیگر آن) در استرالیا، روسیه، لهستان، کره جنوبی، جمهوری چک، تایوان چین و ... برگزار شده است.


هزینه ورودی:

برای شرکت‌ها و حرفه ای‌ها: به ازای هر اثر 50 یورو

برای دانشجویان: هزینه ارسال یک اثر رایگان است. اگر بیش از یک اثر ارسال کنید، هزینه ارسال آثار به ازای هر اثر، 15 یورو خواهد بود.


مهلت ثبت نام: 20 ژوئن 2023 (30 خرداد 14025)

اعلام نتایج: جولای 2023


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi