بورس تحصیلی 2015 RUFA برای دانشجویان بین المللی در ایتالیا

به گزارش گالری آنلاین دانشگاه هنرهای زیبای رم بیش از 10موقعیت بورسیه تحصیلی قابل تمدید را برای دانشجویان بین المللی (غیر از دانشجویان ایتالیایی ) ارائه می کند.این کمک هزینه های تحصیلی برای دوره های سه ساله کارشناسی در رشته سینما و دوره های دوساله کارشناسی ارشد در رشته فیلمسازی میباشند.
مهلت ارسال در خواست : 30 سپتامبر 2015
(اتمام مهلت ارسال درخواست)
مبلغ کمک هزینه : €2,500
عناوین رشته های تحصیلی بورسهای تحصیلی در قالب مطالعه ی سینما (کارشناسی) و فیلمسازی ( کارشناسی ارشد) ارائه میشوند.
سطوح دوره: بورسیه ها برای تحصیل در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه هنرهای زیبای رم ارائه میشوند.
ارائه توسط: دانشگاه هنرهای زیبا رم
شرایط : بورسیه ها تنها به دانشجویان بین المللی ( غیراز دانشجویان ایتالیایی ) تعلق میگیرد که برای سال اول دوره ی سه ساله ی کارشناسی یا دوره ی دو ساله ی کارشناسی ارشد در RUFA ثبت نام می کنند. متقاضیان برای شرکت در فرایند گزینش لازم است که فرم تقاضای بورسیه ،یکی از نمونه کارها و نامه ای که بیانگر هدف آنها از شرکت دراین دوره هست را ارسال کنند. برای پذیرش در بورسیه های RUFA نامه تاییدیه نیاز مالی لازم نیست.
توضیحات بورسیه تحصیلی : RUFA ده موقعیت بورسیه تحصیلی قابل تمدید که تخفیفی معادل 2500یورو برای شهریه سالانه ی آکادمی است را به دانشجویان بین المللی ای( اعم از شهروندان اروپایی و غیر اروپایی ) که برای دوره کارشناسی و یا کارشناسی ارشد اجازه ی ورود پیدا کردن را ایجاد کرده است.
هر سال بورسیه تحصیلی نیاز به تایید دوره قانونی آن دوره تحصیلی دارد.
معیارهای انتخاب : کمسیون داخلی آکادمی به بررسی نمونه های ارسالی خواهد پرداخت.نمونه آثار از نظر کیفیت،اصالت،خلاقیت، تواناییهای فنی و اجرا قضاوت میشوند.بورسیه تحصیلی باید هرسال برای همان سال از دوره تایید شود.
سال اول تنها بر پایه آثار هنرمند به همه تخصیص داده میشود در حالیکه برای سال های بعد تمدید آن منوط به بررسی شرایط و مقتضیات کیفیت به شرح زیر است .
دانشجویان ملزم هستند امتحانها را با نمره ی حداقل 23از نمره 30برای هر درس بگذرانند و معدل کل دروس نباید از 26 از معدل کل 30 کمتر باشد.
چگونگی ارسال درخواست:ارسال حداقل ده عکس دیجیتال از اثار متقاضی.عکسها باید به فرم درخواست بورسیه پیوست شده باشند.
نمونه کارها باید با فرمت PDF ذخیره شده باشند.حجم کلی فایل ارسالی نباید بیش از 8 مگابایت باشد.
هر عکس از نمونه کار باید اطلاعات به شرح شماره عکس،عنوان کار،تکنیک کاروسایز ( طول در عرض و یا طول در عرض در عمق باشد ) را دارا باشد.
متقاضیان میتوانند لینک سایت شخصی آثار خور را در نامه توضییحات قید کنند.
علاوه براین متقاضیان دوره کارشناسی سینما و کارشناسی ارشد فیلمسازی میتوانند فیلمی کوتاه را برای ما با ایمیل به concorsi در unirufa ارسال کنند.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرو ارسال درخواست به آدرس سایت زیر مراجعه بفرمایند:
http://www.une.edu.au/research/res-services/hdr/hdr-scholarships/unera-international-fee-and-stipend-scholarships

logo-samandehi