فراخوان رقابت استقبال از تفاوت های ما

نمایش آثار در امریکا و اهدا ۳ هزار دلار، جایزه‌ی رقابت عکاسی و هنر دیجیتال، با موضوع غنی کردن زندگی از طریق تنوع و دربرگیری، است.

به گزارش گالری آنلاین، ‏ Embracing Our Differences یک سازمان غیرانتفاعی هنر و آموزش است که اهمیت مهربانی، احترام به تفاوت و تنوع را آموزش می دهد. شعار این سازمان این است که ما آموزش می دهیم و الهام می گیریم تا دنیایی بهتر بسازیم.

پذیرش تفاوت‌های ما از شما دعوت می‌کند تا در ایجاد دنیایی که در آن تفاوت‌ها پذیرفته شده و فردیت تجلیل میشود، شرکت کنید. با ارسال آثار هنری بصری یا نوشتن خلاقانه خود در مسابقه سالانه داوری Embracing Our Differences، بخشی از این تغییر هیجان انگیز شوید.

موضوع این دوره از رقابت "غنی کردن زندگی از طریق تنوع و دربرگیری" است.

اثر هنر دیجیتال را باید به عنوان یک فایل دیجیتال با وضوح بالا ایجاد یا اسکن کنید. اندازه فایل نباید کمتر از 12.8 اینچ (325.12 میلی‌متر) عرض و 8.8 اینچ (223.52 میلی‌متر) ارتفاع باشد، یا اگر بزرگ‌تر باشد، باید همان نسبت‌ها را داشته باشد. همه آثار باید جهت افقی داشته باشند.

محدودیتی در تعداد ارسالی وجود ندارد.

هزینه ی ورودی ندارد.


جایزه:

در مجموع 3000 دلار آمریکا در قالب سه جایزه جداگانه - هر کدام 1000 دلار برای "بهترین بخش بزرگسالان"، "بهترین بخش دانش آموز" و "انتخاب مردمی" ارائه می شود. همچنین 50 اثر ارسالی برای درج در نمایشگاه انتخاب خواهند شد. این نمایشگاه در پارک Bayfront در مرکز شهر ساراسوتا، فلوریدا، ایالات متحده آمریکا به نمایش گذاشته خواهد شد.


مهلت ثبت نام: 5 اکتبر 2022 (13 مهر 1401)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi