فراخوان فرصت مطالعاتی برای هنرمندان در ایتالیا

به گزارش گالری آنلاین، یک فرصت مطالعاتی به میزبانی آریا اسپنلی در ایتالیا برگزار خواهد شد.این دوره در حقیقت به دنبال بررسی عمیق راجع به ارتباط بین هنر در حوزه ی عمومی و تئوریک در ترکیب با کار عملی است. طی یک هفته پروژه ای آزمایشگاهی به همراهی این دو کارشناس آریا اسپنلی و نوریا گوئل صورت می پذیرد .

در پروژه ی امسال تمرکز بر سه وجه استوار است : تحقیق ، اجرا و تبدیل و تمامی مراحل اجرایی نیز در سایت در دسترس خواهند بود.

نوریا گوئل هنرمند اهل اسپانیا نیز در طی این پروژه ی یک هفته ای آثار خودش را که در سال ۲۰۱۵ به اتمام رسانده مورد بررسی قرار میدهد .

در واقع هدف این پروژه بسط دادن خط فکری مباحث موجود در حال حاضر هنر می باشد که همزمان تاکید دارد بر ارتباط کارهای هنری و فعالیت های اجتماعی در اجرای اثر و نیز ایجاد احساس مشترک میان اعضای گروه که موقتاً شکل یافته اند. زمینه های تمرکز پروژه در رهایی، فردیت مونث و اقدامات می باشد.

چهارچوب های اجرایی: تحقیق، هنر، اقدامات اجتماعی، تصور، ادراک، فرهنگ بصری، تاریخ هنر، مشارکت ، ناآگاهی، مسئولیت، کار مورد علاقه، اصوات، محیط، شمای کلی، نهاد و تغییرات.

این پروژه برای هنرمندانی است که قصد دارند هنر را به عنوان یک متدلوژی ، کار عملی و زبان ارتباطی در جهت فعال سازی اقدامات مسئولانه و اجرایی در منطقه ی محل زندگی خود پیاده کرده و آزادانه کار حرفه ای شان را دنبال کنند.

یک اتاق شخصی و حمام مشترک در طول دوره به هنرمندان اخصاص داده خواهد شد.

هزینه شرکت در این دوره : ۵۷۰ یورو

مدت زمان اجرای برنامه : ۷ نوامبر تا ۱۱ نوامبر ۲۰۱۶

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

تهیه و تنظیم: خبرنگار گالری آنلاین آیسان کریملو

logo-samandehi