فراخوان فرصت مطالعاتی برای هنرمندان در هند

به گزارش گالری آنلاین، دوره ی فرصت مطالعاتی در منطقه هیمالیا برای هنرمندان ترتیب داده شده است که این پروژه ی گسترده امکان تبادل فرهنگی و هنری در زمینه ی ایده ها و مهارت های هنر کلاسیک در هند را فراهم میکند .

هدف اصلی این پروژه تبادل فرهنگ و هنر بومی و آشنایی متقابل هنرمندان بومی و خارحی با کارها ی یکدیگر است. هنرمند با انتخاب ۴ ورکشاپ در طی یک ماه سبک های مختلف را شناخته و تجربه خواهند کرد. از جمله ی زمینه های کاری : نویسندگی ، تئاتر بومی ، موسیقی محلی ، نقاشی ، یو گا و مدیتیشن، حکاکی روی چوب یا سنگ ، نقاشی کاودونگ و نقاشی پاتاچیترا خواهد بود .

تمام آلات ، ابزار و ادوات کاری توسط کادر کارمندان ورکشاپ ها تدارک دیده می شود. روزهای شنبه روزهای آزاد برای کار بوده و یکشنبه ها روزهای سرگرمی خواهند بود .

برنامه های سرگرم کننده و گردشگری به مکان های هنری جهت درک و کسب تجربه های جدید نیز ترتیب داده میشود .

کارهای مورد قبول ؛ هنرهای بصری ، مجسمه ، رقص ، تئاتر ، موسیقی ، ادبیات است. سایر شاخه ها نیز در صورت تایید مدیران و نیز پروپوزال های پروژه های هنرمند نیز قابل کامل کردن در طی ورکشاپ ها خواهد بود .در صورتی که هنرمند پروژه ای خاص و ابزاری ویژه برای پروژه اش نیاز داشته باشد باید همراه خود داشته باشد .

مسکن : محل اقامت در ایستگاه مانیلا هیل در منطقه ی هیمالیا و ساختمان آلمورا واقع در اوتراخاندا خواهد بود. در صورت تمایل به اقامت در اتاق خصوصی در فرم ثبت نام اعلام نمایید و هزینه ی جداگانه برای اتاق دریافت خواهد شد. امکانات آب گرم جهت شست شو و آب تصفیه شده و همچنین دوش و آبگرمکن نیز وجود دارد. غذاهای محلی نیز طبق رسومات بومی سرو میشود .

هزینه ها: هر هفته ۲۵۰ دلار و در طی ۴ هفته ۱۰۰۰ دلار .

هزینه شامل مسکن ، غذا ، انتقال از فرودگاه ، ورکشاپ ، برنامه های سرگرم کننده وتورهای هفتگی خواهد بود

در پایان دوره نیز نمایشگاهی از کارهای هنرمندان برپا خواهد شد.

زمان ثبت نام تا دوم اکتبر است و در آغاز هم نصف هزینه باید پرداخت شود .

در کنار فرم درخواست شرکت :

رزومه هنرمند

استیمت و خلاصه ای از علایق و کارها

تصویر پنج نمونه از کارها ی هنرمند

جهت دریافت فرم ثبت نام و اطلاعات بیشتراینجا کلیک کنید.

تهیه وتنظیم:خبرنگار گالری آنلاین، آیسان کریملو

logo-samandehi